خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۹۰۳

ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی(با محوریت ایرانی، اسلامی) از 27دی ماه تا یکم بهمن ماه با حضور ده ها شرکت تولیدکننده و خدماتی بازی و اسباب بازی ایرانی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و در آن صد ها نوع اسباب بازی مختلف و همچنین بازی های بومی عرضه و به نمایش مخاطبان بویژه کودکان و خانواده ها گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا؛ ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی؛ در این نمایشگاه انواع اسباب بازی های فکری،هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت،اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی،خمیر بازی، بازی های آموزشی، انواع اسباب بازی های پسرانه، انواع ماشین و کامیون، رالی اسپرت و انواع عروسک ها، ماشین و کامیون، سه چرخه و ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه اسباب بازی و تولیداتی که مورد تأیید شورای نظارت بر اسباب بازی کشور و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است،عرضه می شود. برای اولین بار شرکتها مجوز هولوگرام اسباب بازی را به نمایش عمومی می گذارند.

معرفی اسباب بازیهای مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه ، یکپارچه سازی فعالیت های این حوزه، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی، مهمترین اهداف برگزاری ششمیننمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است.

مشاوره به خانواده ها برای انتخاب اسباب بازی مناسب، برگزاری کارگاه های رنگ شناسی،برگزاری بازی های محلی مناطق مختلف کشور، حضورشرکت های دانشبنیان دریافت اسباب بازی های دست دوم خانواده ها و اهدای آنها به نیازمندان برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است.همچنین برنامه بازدید گروهی نونهالان و کودکان و دانش آموزان از نمایشگاه نیز هماهنگ شده است

قرار است در حاشیه ششمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته شود. 

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان بازی های کمک آموزشی، دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید و ساخت اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی هستند.

ششمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 27 دی ماه تا یک بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 20 (هشت شب) در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز