خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی بسیج سازندگی پایگاه سلامت فولاد مبارکه به مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۷۵

در نهمین مرحله از زمان تأسیس بسیج سازندگی شرکت فولاد مبارکه، پایگاه سلامت و اعضای گروه بسیج سازندگی این شرکت، برای دومین بار در سال جاری در تاریخ 5 دی‌ماه با اکیپ متخصص پزشکی و همراه با وسایل و تجهیزات کامل، دارویی، امدادی و بهداشتی در روستای دزج و قمیشلو منطقه دهاقان به بیش از 1500 مددجو، خدمات پزشکی ارائه نمودند.

به گزارش ایلنا،  حجت الاسلام نبوی رییس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که تیم بسیج سازندگی این شرکت را همراهی می‌نمود، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران  برپایی این اردوی جهادی گفت: این خدمات برای افرادی که استطاعت مالی لازم جهت مراجعه به مراکز بهداشتی را ندارند، در مقاطع خاصی می‌تواند مؤثر واقع شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: وقتی تلاش می‌کنیم در زندگی خود با تقوی‌تر باشیم، به واقع  هم دنیا را و هم آخرت خود را آباد نموده‌ایم.

حجت الاسلام نبوی ابراز امیدواری کرد، ارائه این خدمات همچنان ادامه داشته باشد و هرچه سریع‌تر همه اقشار جامعه به سطوح قابل قبولی از خدمات پزشکی دسترسی یابند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در جریان ارائه این خدمات،  هوشنگ نوایی فرمانده سپاه ناحیه دهاقان با حضور در محل برگزاری اردوی سلامت، از اعضای بسیج شرکت فولاد مبارکه و تمامی کارکنان و مسئولان این شرکت قدردانی کرد و گفت : وقتی مردم لذت خدمت را می‌چشند، اعتمادشان به نظام و خدمات نظام در هر قالبی که ارائه شو د،بیشتر می‌شود که این قابل تقدیر است.

گفتنی است، اعزام کارشناس بهداشت به چهار مدرسه و اهدای بسته‌های بهداشتی به دانش آموزان این مدارس از دیگر فعالیت‌های این گروه بود. ضمن اینکه شورای حوزه مقاومت بسیج شرکت فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی انجام شده با بازدید از خدمات‌رسانی پایگاه سلامت در این منطقه ، جلسه ‌ایی با مسئولان منطقه در مجموعه فرهنگی این روستا برقرار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز