خبرگزاری کار ایران

مسابقات ورلدگیمز لهستان؛

مدال تاریخی نصرتی در رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۰۱

تیم کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات ورلدگیمز لهستان موفق با کسب یک مدال برنز با ارزش شد.

به گزارش ایلنا، در پایان رقابت‌های کیک بوکسینگ واکو مسابقات ورلدگیمز که در شهر « وروتسواف » در جنوب غرب لهستان آغاز شده بود، « امید نصرتی » در وزن ۸۶ کیلوگرم در گام نخست برابر “آدرین گولوگان” از مولداوی با ناک اوت پیروز شد و به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله برابر “مسعود سلیموویچ” از بوسنی و هرزگووین شکست خورد. نصرتی در ادامه و برای کسب مدال برنز، به مصاف “رومن پیاتنیکا” از روسیه رفت و موفق شد پس از سه راند نفسگیر پیروز این مبارزه شود و مدال ارزشمند برنز را بر گردن بیاویزد.

کسب مدال برنز مسابقات کیک بوکسینگ ورلدگیمز لهستان ۲۰۱۷ توسط تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران به ریاست و مدیریت دکتر « ناصر نصیری » رئیس انجمن سازمان کیک بوکسینگ واکو ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش کیک بوکسینگ کشور رقم می خورد که ورزشکاران ملی پوش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کیک بوکسینگ ورلدگیمز که تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک است، حضور پیدا و عنوان کسب می کنند.

شایان ذکر است ورزشکارانی که در این رشته در ورلد گیمز حضور داشتند، در طول ۳ سال گذشته و در مسابقات مختلف واکو به نام واکو ایران در قاره آسیا موفق به کسب سهمیه شده اند که جای بسی افتخار است چرا که از ۱۸ سهمیه ای که قاره آسیا در این مسابقات دارد، ۶ سهمیه سهم واکو ایران است که با مدیریت دکتر نصیری نایب رئیس فدراسیون جهانی واکو، رئیس کنفدراسیون واکو آسیا و رئیس سازمان واکو ایران به دست آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز