خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشوری کارگران شهریور برگزار می‌شود؛

جبلی: در رقابت‌های مستر المپیا هندوستان شرکت می‌کنیم/ اعزام‌ها رایگان و با حمایت اسپانسرها انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۰۱

رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: برترین‌های مسابقات کشوری کارگران به رقابت‌های مستر المپیا هندوستان اعزام خواهند شد.

به گزارش ایلنا، « امید جبلی» ضمن بیان این مطلب افزود: یک هفته بعد از مسابقات کشوری، شاهد برگزاری رقابت های کارگری خواهیم بود که ورزشکاران در پرورش اندام و بادی کلاسیک به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: تاریخ احتمالی این مسابقات، دهه اول شهریور خواهد بود که تهران میزبانی این رویداد را برعهده خواهد داشت.

رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: نفرات برگزیده این مسابقات، به رقابت‌های مسترالمپیا آماتوری هندوستان اعزام خواهند شد که بیستم مهرماه آینده برگزار می شود.

جبلی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران کارگر در رویدادهای داخلی و بین المللی تصریح کرد: سال گذشته تیم منتخب کارگری در رقابت‌های مسترالمپیا روسیه شرکت کرد که حاصل این اعزام علاوه بر کسب ۱۰ مدال ارزشمند، صدور دو کارت حرفه ای برای «هادی چوپان» و «محمد کاشانکی» بود که این دستاوردها در تاریخ ورزش کارگری ایران بی سابقه بود.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام، در پایان، در مورد حمایت های صورت گرفته از ورزش کارگری گفت: اعزام به پیکارهای مستر المپیا مسکو، به صورت رایگان و با حمایت ها و اسپانسری گروه «شکاری» انجام شد که امسال نیز تلاش ما بر این است تا اعزام های آینده به خصوص حضور در رقابت‌های مستر المپیا هندوستان، با همین شرایط یعنی به شکل رایگان و با حمایت های اسپانسر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز