خبرگزاری کار ایران

با شرکت در مسابقه «به شهر من بیا» رایگان به کیش سفر کنید؛

«کوله همراه» مرجعی برای سفر و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۰۳

با شرکت در مسابقه «به شهر من بیا» اپلیکیشن «کوله همراه» و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرتان برنده اقامت چهار روزه در هتل 5 ستاره داریوش کیش شوید.

به گزارش ایلنا، این اپلیکیشن که به عنوان مرجع گردشگری ایران قصد دارد تمام فعالان و علاقه مندان به سفر و گردشگری را دور هم جمع کند، اخیرا با طراحی مسابقه « به شهر من بیا» یک گام برای شناسایی شهرها و جاذبه‌های گردشگری آنها در سراسر ایران برداشته است. شرکت کنندگان با دانلود این اپلیکیشن تنها کافی است شهرهای خود را معرفی کنند.

اپلیکیشن کوله همراه برای شرکت کنندگان جایزه نفیسی هم در نظر گرفته است که شامل اقامت رایگان چهار روزه سه نفر به قید قرعه با یک نفر همراه در ایام تعطیلات نوروز در هتل پنج ستاره داریوش در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس از 11 تا 14 فروردین 1396 می‌شود. کاربران برای معرفی شهرهای خود تا پایان اسفند ماه جاری فرصت دارند و برندگان این مسابقه بزرگ، 7 فروردین 96 از طریق قرعه کشی مشخص و معرفی می‌شوند.

البته این اپلیکیشن جذابیت‌های دیگری نیز دارد که برای گردشگران، علاقه‌مندان به سفر و تمام کسانی که به نوعی با مقوله گردشگری سروکار دارند از هتل‌دار، آژانس‌دار، رستورا‌ن‌دار، راهنمای گردشگری تا خود گردشگران، ابزار کارآمدی محسوب می‌شود. هرچند این روزها تعداد زیادی اپلیکیشن و وب‌سایت در حوزه گردشگری فعال است، ولی «کوله همراه» در واقع یک شبکه اجتماعی است که فعالان حوزه گردشگری از طریق آن می‌توانند با معرفی آسان و رایگان خدمات خود، زمینه توسعه کسب و کار خود را فراهم کنند. آنها  با ایجاد پروفایل کاربری در این اپ و با استفاده از امکانات مختلف آن به راحتی می‌توانند خدماتشان مثل کیفیت مناسب اتاق‌های هتل، غذاهای مختلف رستوران، تورهای گردشگری یا کالاهای ارزان قیمت فروشگاه‌ خود را به دیگران معرفی کنند.

در کنار امکاناتی که این اپ برای فعالان حوزه گردشگری دارد، کسانی که اهل سفر باشند نیز می‌توانند با ایجاد پروفایل کاربری به راحتی قبل از سفر، مقصدشان را بشناسند، به راحتی تجربیات سفرشان را ثبت کنند و به اشتراک بگذارند یا حتی با بیان نظرشان، دیگران را در انتخاب‌هایشان راهنمایی کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک اپلیکیشن کوله همراه را دانلود کنند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز