خبرگزاری کار ایران

برپایی دورهمی خبرنگاران به همت بسیج رسانه شهرستان ری؛

همدلی خبرنگاران؛ شاه بیت فعالیت های رسانه ای در سال 1396

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۰۲

در آخرین روزهای پایانی سال و به همت کانون خبرنگاران و فعالان بسیج رسانه شهرستان ری، خبرنگاران این شهرستان گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست که در یک فضای صمیمانه در تالار پذیرایی ستاره ری برپا شد، فعالان رسانه ای شهرستان ری به بیان اهم اقدامات حوزه های رسانه ای خود و ارایه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص برنامه های سال آینده پرداختند.

اتحاد و همدلی بیش از پیش خبرنگاران رسانه های دیداری و نوشتاری در جهت اعتلای بیش از پیش قبله تهران و خدمت رسانی به مردم و بیان مشکلات اهالی شهرها و روستاهای شهرستان ری از جمله مطالبی بود که خبرنگاران ری بر آن تاکید کردند.

امین بابایی، مشاور فرماندار و رییس اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری برپایی این نشست را گامی در جهت اتحاد هرچه بیشتر جامعه خبری این شهرستان عنوان کرد و خواستار تداوم اینگونه جلسات شد.

سید محمد موسوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز با تشریح اقدامات و فعالیت های این اداره در خصوص مسایل و مشکلات رسانه ها اظهار امیدواری کرد با تشکیل خانه مطبوعات، مشکلات این قشر حل گردد.

مصطفی هدایی، رییس سازمان بسیج رسانه استان تهران نیز در سخنانی از فعالیت های هیات رییسه شورای نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری از زمان تشکیل تا کنون قدردانی کرد.

مصطفی علی اکبری، مسول کانون بسیج رسانه شهرستان ری نیز از حمایت  بخشداری و شورای اسلامی بخش کهریزک، بخشداری و شورای اسلامی بخش قلعه نو، بخشداری و شورای اسلامی بخش خاوران، شهرداری کهریزک ، اتاق اصناف شهرستان ری و ثنایی، مدیر تالار پذیرایی ستاره ری در برپایی آخرین نشست و دورهمی خبرنگاران شهرستان ری در سال 1395 قدردانی کرد.

در این نشست  جلال حمزه، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کهریزک و  مهدی اشرفی پور، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر  نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز