خبرگزاری کار ایران

در حرم مطهر امام خمینی صورت گرفت؛

تجدید میثاق مسئولان و کارکنان دارالقرآن با آرمان‌های امام راحل

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۹۸

جمعی از مسئولان و کارکنان دارالقرآن با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان، جمعی از مسئولان دارالقرآن صبح امروز با حضور در بارگاه ملکوتی امام راحل با آرمان های امام وشهدا با نثار تاج گل تجدید بیعت کردند.

 این آیین با حضور مهدی قره شیخ لو، حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان درالقرآن، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

همچنین جامعه قرآنی پس از ادای احترام بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند و غرور آفرین انقلاب اسلامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: پیروزی و بقای این انقلاب در گرو حمایت و پیروی از اصل ولایت فقیه بوده و همانطور که امام راحل فرمودند: «با ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد»، ‌جامعه قرآنی کشور بر حمایت و پیروی از اوامر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توسط همه مسئولان و آحاد مردم تأکید می‌نماید.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه آمده است: در طول این 38 سال دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا از هر حربه‌ای برای شکستن این انقلاب استفاده نموده‌اند. آنچه که تمامی این خدعه‌ها را بی‌اثر کرده وحدت مردم ایران و حمایت از مسئولان خدمتگزار کشور بوده است، لذا تأکید می‌شود که در این برهه حساس وحدت دولت و ملت مورد توجه آحاد جامعه و دولتمردان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز