خبرگزاری کار ایران

معاون معماری و شهرسازی منطقه ۲۰ خبر داد:

ارائه تسهیلات رایگان انشعابات برای نوسازی بافت های فرسوده

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۲۰

سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 با حضور معاون معماری و شهرسازی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 20 در این جلسه که نماینده سازمان نوسازی شهر تهران، نمایندگان مطلع و تام الاختیار ادارات و سازمان های این منطقه نیز حضور داشتند از ارایه تسهیلات رایگان انشعابات برای نوسازی بافت فرسوده در این منطقه خبر داد.

مهندس « حمید نیک نژاد » افزود: با آغاز فاز عملیاتی ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 ، با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی، ماموریتهای نوسازی محلات دارای بافت فرسوده تسریع می شود.

 فرزاد شیرودی، دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 نیز  گفت : با تشکیل کارگروه های 4گانه و بسیج منابع و پتانسیلهای دستگاه های اجرایی و پس از بررسی املاک واقع در بافت های فرسوده و احصاء نقاط قوت و ضعف و شناسائی مشکلات موجود ؛ فاز عملیاتی ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 آغاز شد.

شیرودی افزود: در راستای ارائه تسهیلات رایگان انشعابات به املاک بافت فرسوده، هماهنگی لازم با ادارات مربوطه انجام شده و فرایند معرفی مالکین املاک بافت فرسوده به ادارات گاز و آبفا آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 ، موضوعات معرفی شده از سوی نواحی هفتگانه در خصوص تامین زیرساخت و ایجاد محرک توسعه در بافت فرسوده تنظیم و اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی به شهروندان انجام شد.

شیرودی تصریح کرد: موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده با رویکردی جدید و با قدرت و قوت هر چه بیشتر در سطح شهر تهران در حال پیگیری است و ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران و با همکاری دولت و سازمان‌های داخل و خارج از شهرداری با هدف تسریع در روند نوسازی در شهر تهران تشکیل شده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز