خبرگزاری کار ایران

بخشدار قلعه نو مطرح کرد:

قلعه نو، قطب اقتصاد مقاومتی جنوب تهران است

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۰۹۱

بخشدار قلعه نو در دیدارهیات رئیسه بسیح رسانه شهرستان ری، برنامه های این بخش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایمان قربانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و گردشگری در سطح بخش قلعه نو گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بازدیدهای دوره ای و میدانی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران، مشکلات را دسته بندی کرده و در حال رفع آن هستیم.

احداث پل زیرگذر راه آهن در روستای ده خیر، استقرار طرح دفتر خدمات فنی مهندسی روستایی، اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی منازل روستایی، احداث مرکز آموزش اورژانس جنوب استان تهران در قلعه نو از جمله این اقدامات عنوان شد.

بخشدار قلعه نو در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به جایگاه خبرنگاران در اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی، تلاش خبرنگاران شهرستان ری را در تشکیل کانون بسیج رسانه ستود و برای اعضای این کانون آرزوی موفقیت کرد.

در ابتدای این دیدار، میلاد سلگی( مسئول کانون بسیج رسانه سپاه حضرت روح الله(ره))، مصطفی علی اکبری( مسول کانون بسیج رسانه شهرستان ری)، محسن شیرازی نژاد( رییس شورای نخبگان)، روح الله حسین زاده( سخنگو و نایب رئیس اول)، مهدی صدفی زاده( نایب رییس دوم)، بهنام ژاله( خزانه دار) و محمد محمدی فر( بازرس) کانون خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان ری به تبیین دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز