خبرگزاری کار ایران

وعده بخشدار کهریزک مطرح کرد:

مشکلات دورترین نقطه بخش را نیز رصد می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۰۵

بخشدار جدید کهریزک بر توسعه همه جانبه این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،«حسین توکلی» که اخیرا به عنوان بخشدار کهریزک منصوب شده است، در دیدار هیات رئیسه کانون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان ری با اشاره به توانمندی‌های بخش کهریزک گفت: نگاه من به بخش کهریزک در جهت توسعه بخش و رفاه بیشتر اهالی است و در این مسیر، دورترین نقطه بخش را نیز رصد می کنم.

توکلی تاکید کرد: تنها هدفم خدمت به مردم است و در طول دوران فعالیت‌های اجرایی خود این اصل را سرلوحه کار  قرارداده ام.

وی با اشاره به تاریخچه بخش کهریزک افزود: بخش کهریزک در سالیان نه چندان دور، وسعت بیشتری داشت که با توجه به رشد روستاها و افزایش جمعیت، این بخش به سه بخش کهریزک، قلعه نو و آفتاب تبدیل شده است.

توکلی با اظهار خرسندی از تشکیل کانون بسیج رسانه ری، از کار جمعی به عنوان یکی از اقدامات ارزنده در حوزه اجرایی‌یاد کرد و گفت: پیگیری کارهای صنفی یک مجموعه به صورت گروهی و جمعی، افتخاری برای نظام است.

 بخشدار کهریزک که خود از اهالی رسانه است با بیان خاطراتی از فعالیت‌های خود در عرصه رسانه و مطبوعات شهرستان ری، تاکید کرد: هم کار خبرنگاری و هم کار گروهی کردن سخت است و شما نیز باید بدون توجه به حاشیه ها، برنامه های خود را پیگیری کنید.

حسین‌توکلی از مدیران خوش‌سابقه شهرستان ری است که از دوران نوجوانی و با انتشار نشریه دانش‌آموزی« شهید حق»، وارد عرصه مطبوعاتی شده و ضمن کسب مقام‌های استانی و کشوری، با چندین نشریه تجربی و.. نیز همکاری داشته است.

در این دیدار، اعضای هیات رئیسه شورای نخبگان کانون فعالان رسانه‌ای شهرستان ری به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز