خبرگزاری کار ایران

باحضور خیرین مدرسه‌ساز کشور انجام شد؛

برگزاری همایش مهرماندگار در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۹۲۰

همایش مهرماندگار با هدف کمک به شکوفایی استعدادهای مناطق محروم در تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همایش بزرگ مهر ماندگار با حضور چهره های مطرح جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، معاون وزیر آموزش و پرورش، بجستانی های مقیم پایتخت در سالن همایش خیرین مدرسه ساز استان تهران و به همت مدیریت آموزش و پرورش بجستان برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم قاسم علی‌اکبرزاده دبیر همایش ضمن عرض خیرمقدم به جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، ایده برگزاری این همایش را در زمان بازدید از روستای محروم ابوالخازن دانست و افزود: این همایش با هدف کمک به شکوفایی استعدادهای مناطق محروم شهرستان تدارک دیده شده و امروز در تهران و شانزدهم دیماه در بجستان برگزار می شود.

مهندس بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه مراسم با اشاره به خشکسالی های دو دهه اخیر در منطقه بجستان و خوب نبودن اوضاع اقتصادی امروز مردم ، جامعه خیرین در این وضعیت بیش از هر زمانی می توانند در امور آموزشی کمک و همکاری کنند. 

بنایی افزود: یکی از مهمترین بحث ها که از نیازهای مهم دانش آموزان و مدارس بجستان می باشد بحث مجموعه آبی آموزش و پرورش است که توجه ویژه خیرین را می طلبد.

بنایی تصویب دوبرابری بودجه نوسازی مدارس در مجلس برای سال ۹۶ را اتفاق خوبی دانست و از خیرین خواست که جدا از مسایل آموزشی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی به رونق اشتغال در منطقه بجستان کمک و همکاری نمایند.

مهندس ابراهیمی فرماندار بجستان هم در این همایش با اشاره به قبولی ۹ نفر از دانش‌آموزان بجستانی در رشته های پزشکی در سال جاری را نشانه وجود استعدادهای بسیار زیاد در این منطقه محروم دانست و افزود: با کمک به فراهم کردن تجهیزات و امکانات برای دانش آموزان مستعد شهرستان شاهد موفقیت‌های بسیاری می توانیم در آینده باشیم.

مهندس رئیسی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس سخنران ویژه این همایش گفت: پس از انقلاب بیش از ۱۱ میلیون متر مربع فضای آموزشی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان توسط خیرین و مردم ساخته شده است و در سال جاری هم بیش از ۸۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی مدارس کشور در نظر گرفته شده است که نشان از همت والا و توجه ویژه جامعه خیرین کشور به سیستم آموزشی و آینده سازان ایران اسلامی است.

حسن عزیزی مدیرآموزش وپرورش درحاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین مدرسه‌ساز کشوری و مسئولان کشوری و استان و شهرستان بجستان و بجستانیهای مقیم تهران گفت: با آغوش باز منتظر قدوم پرخیروبرکت خیرین معزز کشور و بجستانی‌های مقیم تهران در شهرستان بجستان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز