خبرگزاری کار ایران

درحاشیه نمایشگاه الکامپ انجام شد؛

رونمایی از اپلیکشن مدیریت هوشمند فرصت‌های کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۰۸۰

برای اولین‌بار در ایران و همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ 95، از اپلیکشن مدیریت هوشمند مناقصه ها، مزایده ها و فرصت های کسب و کار کشور بر روی سیستم عامل‌های iOS و Android رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، بدون تردید سرعت تغییرات در دنیای امروز به حدی است که شاید کلمه "تغییرات لحظه‌ای" هم نتواند بیانگر این واقعیت مهم باشد، اما در این هیاهوی تغییرات لحظه‌ای، شاه کلید دستیابی به موفقیت « آگاهی» از قدرت نفوذ کلماتی چون سرعت، دقت و فرصت است.  

یکی از مهمترین فرصت‌های بازار کسب و کار در بیشتر صنوف«مناقصه‌ها، مزایده‌ها و استعلام‌بها» است که شرکت‌های دولتی، نیمه دولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی از طریق برگزاری مناقصه ها و مزایده ها اقدام به ایجاد و ارائه این فرصت ها به بازار می‌کند.

بر این اساس، روزانه تعداد زیادی مناقصه، مزایده و استعلام بها در سطح کشور منتشر می‌شود که دسترسی سریع و جامع به این فرصت ها از یک سو و مدیریت برنده شدن در آنها از سوی دیگر، می‌تواند ضامن موفقیت هر شرکتی باشد.

این اپلیکشن با هدف سهولت در دسترسی به فرصت‌های بازار و کمک به فعالان اقتصادی،صاحبان صنایع تولیدی، بازرگانی و خدماتی و کلیه مدیران کشور، طراحی و به بازار ایران معرفی شده است.

از جمله ویژگی‌های این اپلیکشن می‌توان به فیلترینگ پیشرفته مبتنی بر نوع آگهی، استان و سازمان برگزار کننده، مشاهده اصل آگهی، دانلود اسناد رایگان، مشاهده بر اساس دسته‌بندی‌های‌انتخابی، مدیریت مناقصه‌های انتخابی، به اشتراک گذاری فرصت‌های مورد نیاز، مشاهده بر اساس فرصت های امروز و مهلت دار و سایر امکانات دیگر اشاره کرد.

 از جمله اهداف این اپلیکشن صرفه جویی در هزینه و زمان بوده است به صورتی که فرصت های جمع‌آوری شده از 800 عنوان نشریه سراسر کشور و بیش از 12000 وب  سایت،  راس ساعت 8 صبح هر روز و با بروز رسانی لحظه ای در اختیار مدیران و تصمیم گیرندگان اقتصادی کشور قرار می‌گیرد. 

علاقمندان برای اطلاع از سایر ویژگی‌های اپلیکشن هوشمند مناقصه و مزایده‌های کشور به وب سایت پایگاه اطلاع رسانی ارتباط گستران هزاره مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز