خبرگزاری کار ایران

در هتل المپیک تهران؛

همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۷۳

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مهدی قاضی عسکر، دبیر سومین همایش بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران با اشاره به اینکه این همایش 20 تا 24 دی ماه در هتل المپیک‌تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنرانان داخلی و خارجی در سومین همایش بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران به ارائه سخنرانی‌های تخصصی می پردازند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی تخصصی، مسابقه نوپردازی سال و همچنین جشنواره اختراعات و نوآوری‌ها در حاشیه سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران برگزار می شود.

دبیر سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران ادامه داد: در نمایشگاه جانبی همایش که از 20 دی ماه سال جاری به مدت 5 روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود نیز، آخرین و به روزترین دستاوردها و فناوری‌ها در حوزه تجهیزات و خدمات تخصصی روشنایی و نورپردازی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

قاضی عسکر اضافه کرد: مخاطبین این همایش طراحان و مجریان پروژه های روشنایی و نورپردازی، معماران، مهندسان برق و شهرسازی، اعضای سازمان های نظام مهندسی ساختمان، کارشناسان شهرداری ها، ادارات توزیع نیروی برق، شرکت های عمرانی و پیمانکاران ساختمانی هستند.

به گفته دبیر سومین همایش بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران مهلت مرحله اول ثبت نام اینترنتی 30 آذر ماه است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش و نمایشگاه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ILD-C.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02122352938 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز