خبرگزاری کار ایران

بدنبال قهرمانی در رقابت های مسکو؛

قهرمانان تیم کارگران مسابقات مستر المپیا مسکو تقدیر شدند/ جایزه 20 میلیونی برادران مرادی به نایب قهرمان مسابقات دبی

مدال آوران و قهرمانان تیم منتخب پرورش اندام کارگران ایران، طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، چندی قبل تیم منتخب پرورش اندام کشورمان در رقابت های مستر المپیا مسکو شرکت کرد و با ۸ مدال رنگارنگ، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بعد از این موفقیت بزرگ در ورزش کاگری، گروه « شکاری » به مدیریت برادران « مرادی » (آقایان: جعفر، حمید و علیرضا) از مدال آوران این مسابقات، با اهدای جوایز نقدی تقدیر کردند. در این مراسم که چهارشنبه شب در باشگاه ایران فیزیک برگزار شد، « امید جبلی » رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری، « علیرضا مرادی » مدیر تیم های ملی پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری به همراه جمع کثیری از مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، امید جبلی در مورد قهرمانی تیم کارگران ایران در پیکارهای مستر المپیا مسکو گفت: بچه ها در روسیه سنگ تمام گذاشتند و افتخاراتی کسب کردند که در تاریخ ورزش کارگری ایران بی سابقه است.

وی افزود: این قهرمانی در سایه حمایت های بی دریغ و خالصانه گروه شکاری و مدیران ورزش دوست آن حاصل شد. برادران مرادی همواره از انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری حمایت می کنند. آنها هیچ نیازی به تبلیغات ندارند و فقط برای دلگرمی و ایجاد انگیزه در بین قهرمانان و مدال آوران، از آنها حمایت می کنند.

رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: علاوه بر حمایت های مادی و معنوی از قهرمانان در مستر المپیا مسکو، در مسابقات دوبی نیز وقتی « هادی چوپان » نایب قهرمان و اوورال شد، گروه شکاری مبلغ ۲۰ میلیون جایزه نقدی به وی داد که حرکتی ماندگار و ارزشمند است.

در ادامه، « علیرضا مرادی » مدیر تیم های ملی انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: افتخاراتی که ورزشکاران کشورمان در روسیه کسب کردند، باعث مباهات جامعه پرورش اندام و حتی کل ورزش کشور است. این قهرمانان شایسته حمایت هستند.

وی افزود: گروه شکاری و برادران مرادی از این که این قهرمانان برای ایران اسلامی افتخار می آفرینند، به خود افتخار می کند و آنها را شایسته تقدیر می داند. از این رو، از مدال آوران مسابقات اخیر با اهدای جوایز نقدی تقدیر کردیم.

گفتنی است در بخشی از این مراسم، پاداش ۲۰ میلیون تومانی « هادی چوپان » که در رقابت های دوبی صاحب نشان نقره و اوورالی شده بود، به وی اهدا شد. ضمن این که از سایر مدال آوران و مربیان این تیم نیز با اهدای سکه بهار آزادی تقدیر به عمل آمد.

چوپان - مرادی

کد خبر : ۴۳۶۰۱۲