خبرگزاری کار ایران

حضور آذر فرامرزی، فیلمساز جوان ایرانی در تیم داوری جشنواره داکا

آذر فرامرزی؛ فیلمساز جوان داور جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا در کشور بنگلادش انتخاب شد.

به گزارش ایلنا؛ آذر فرامرزی، نویسنده، کارگردان فیلم کوتاه و مستند، امسال به عنوان یکی از داوران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی به قضاوت می پردازد.

آذر فرامرزی؛ فارغ التحصیل رشته فیلمسازی و بازیگری از کشور هندوستان و از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران است.

وی تاکنون سابقه داوری در چند جشنواره خارجی از جمله هند و سانفرانسیسکو بوده است و چندین فیلم کوتاه و مستند در کارنامه هنری خود دارد.

آذر فرامرزی تاکنون سابقه داوری در چند جشنواره خارجی از جمله هند و سانفرانسیسکو بوده است و چندین فیلم کوتاه و مستند در کارنامه هنری خود دارد که تقدیر و جایزه از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است .

جشنواره «داکا» در حال حاضر به یک ویترین شناخته شده بین‌المللی برای آخرین فیلم‌های کوتاه و مستقل ساخته شده در سراسر جهان و یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه مستقل در جنوب آسیا تبدیل شده است.

این جشنواره در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است و با هدف ترویج فرهنگ سینمای مستقل، فیلم‌ها را در بخش‌های مختلفی چون سینمای جهان، سینمای زنان، سینمای کودک و… نمایش می‌دهد.

چهاردهمین دوره جشنواره «داکا»  ازسوم دسامبر برابر با 13 آذر آغاز شده است و تا نهم دسامبر برابر با  بیستم آذر ادامه دارد.

photo466327882800672572

کد خبر : ۴۳۵۶۹۰