خبرگزاری کار ایران

در پی حمایت از تیم اعزامی به مستر المپیا مسکو؛

قهرمان مسابقات دبی ۲۰ میلیون پاداش گرفت/ برادران مرادی بازوی حمایتی فدراسیون ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۲۵۸

قهرمان شایسته ایران که در مسابقات بین المللی دبی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود، پاداش ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان رقابت های بین المللی دبی، « هادی چوپان » بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. به دنبال کسب این موفقیت، «علیرضا مرادی » یکی از مدیران گروه «شکاری» مبلغ ۲۰ میلیون تومان به نماینده کشورمان اهدا کرد.

این اتفاق درحالی صورت گرفت که این گروه خوشنام و مدیران ورزشدوست آن برادران مرادی( علیرضا، حمید و جعفر) پیش از این نیز بارها از قهرمانان کشور در حوزه ورزش کارگری و همچنین مدال آوران بدنسازی و پرورش اندام ایران، حمایت های مادی و معنوی کرده بودند که نمونه اخیر و مهم آن به مسابقات مستر المپیا مسکو بازمی گردد.

در این مسابقات که ماه گذشته در کشور روسیه برگزار شد، در پرتو حمایت ها و پشتیبانی گروه شکاری و البته زحمات علیرضا مرادی به عنوان سرپرست تیم اعزامی، نمایندگان کشورمان به مقام قهرمانی دست یافتند که این نتایج در تاریخ ورزش کارگری ایران بی سابقه است.

ورزش کارگری ایران حالا با توجه به حضور مجموعه ای علاقمند ورزش به نام شکاری و مدیریت برادران مرادی، چشم به موفقیت های داخلی و بین المللی آینده دوخته است تا قشر عظیم و مولد جامعه یعنی کارگران کشور، در حوزه ورزش نیز به افتخارات ارزشمند دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز