خبرگزاری کار ایران

حقی که به ورزشکار ایران بازگردانده شد؛

چوپان مدال نقره مسابقات دبی را از آن خود کرد/ پاداش ۲۰ میلیونی سرپرست تیم کارگری به قهرمان کشورمان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۸۵۱

نماینده ایران موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانان حرفه ای دبی شد و به جرگه حرفه‌ای‌ها پیوست.

به گزارش ایلنا، «امید جبلی» نایب رئیس کمیته فدراسیون جهانی پرورش اندام در این باره گفت: «هادی چوپان» ورزشکار شایسته کشورمان، پنجشنبه شب و در مسابقات «اکسپو شو» دوبی، اوورال شد اما اسپانسر حق وی را تضییع کرد و مدالی که حق مسلم چوپان بود را به ورزشکار اماراتی دادند. ما و البته داوران هم به نشانه اعتراض سالن را ترک کردیم.

وی افزود: اما در رقابت‌های شنبه شب و پس از بررسی‌های فراوان و البته فشارهایی که انجام دادیم، مجوز حضور چوپان در مسابقات پرو یا‌‌ همان حرفه‌ای را گرفتیم. ضمن اینکه با پیگیری‌های ما، مدال اوورالی چوپان را نیز پس گرفتیم.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام ادامه داد: چوپان در مسابقات قهرمانان حرفه‌ای موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره شد که افتخاری بسیار ارزشمند برای ورزش ایران محسوب می‌شود.

جبلی در پایان یادآور شد: بعد از کسب این عنوان باارزش، آقای «علیرضا مرادی» سرپرست تیم کارگری ایران مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی به چوپان داد که حرکتی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز