خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار نصیری؛

نمایشگاه عبرت در گلحصار شهرری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۱۲

همزمان با آغاز هفته بسیج، نمایشگاه عبرت در روستای گلحصار شهرستان ری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که پیرامون موضوع خانواده و اعتیاد برپا شده است، با حضور سردار علی نصیری، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ آرزومندی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره)، محمدرضا قدیری دهیار گلحصار، فاطمه مومن زاده فرمانده حوزه ۴۵۴ بیست و دو بهمن و همچنین جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، روحانیون، مدیران مدارس و دانش آموزان  افتتاح شد.

در آئین افتتاح این نمایشگاه، سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: با توجه به اینکه طرح بومی محلی اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سال جاری توسط حوزه مقاومت بسیج ۴۵۴ گلحصار انجام می شود، شاهد افتتاح نمایشگاه عبرت در همین راستا هستیم.

وی در ادامه با تشکر از عوامل برگزار کننده این نمایشگاه گفت: خوشبختانه نمایشگاه عبرت در عیت سادگی و کوچک بودنش، بسیار خوب و زیبا و پرمحتوا طراحی شده است، انشاله انجام این گونه فعالیت ها بتواند مردم و جامعه را با آسیب های اجتماعی اعتیاد بیشتر آشنا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد از جمله معضلات اجتماعی است که طی سال های گذشته به جوانان و بنیان خانواده ها آسیب های بسیار زیادی رسانده است؛ با توجه به حضور در ایام بسیج همه ما وظیفه داریم تا با برگزاری برنامه های مختلف، اقدام به شناسایی و مقابله با این معضل اجتماعی کنیم.

سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه روح اله(ره) هم در گفتگویی اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوع اعتیاد و به منظور آشنایی خانواده ها با این بلای خانمان سوز توسط بسیجیان حوزه ۴۵۴ بیست و دو بهمن ناحیه حضرت روح اله(ره)بر پا شده است.

وی افزود: سرنوشت از پیش تعیین شده، زنگ خطر، اندکی جهالت و بسیار خجالت، فروش کتاب های تخصصی مواد مخدر و سرگرمی، چتر حجاب و اقتصاد مقاومتی از جمله مهم ترین غرفه های فعال در این نمایشگاه پرمحتوا است که مطمئنا تاثیر بسیار مثبتی در تنویر افکار عمومی برای مقابله و پیشگیری از اعتیاد خواهد داشت.

آرزومندی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با خطرات و نتایج مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن بر جامعه دانست و گفت: آگاهی بخشی به جامعه بهترین روش مقابله با این آسیب اجتماعی است که باید در این زمینه فعالیت های فرهنگی بسیاری را در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان با تشکر از دهیاری گلحصار بابت همکاری با مجموعه بسیج در اجرای برنامه های مختلف گفت: همزمان با گشایش نمایشگاه عبرت، مجموعه تئاتر خیابانی« اعتیاد و خانواده» توسط هنرمندان بسیجی منطقه در محموطه بیرونی نمایشگاه آغاز به کار کرد که خوشبختانه مورد استقبال عموم مردم گلحصار نیز قرار گرفت.

گفتنی است نمایشگاه عبرت همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹ عصر تا پایان هفته بسیج جهت بازدید عموم مردم منطقه دایر است و به بازدید کنندگان خدماتی مانند آموزش های پیشگیری از اعتیاد، درمان، مشاوره رایگان و همچنین بروشور و پوستر ارائه می شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز