خبرگزاری کار ایران

باید در لهستان طلا می‌گرفتم؛

باقری: در اولین حضورمان قهرمان جهان شدیم/ قهرمانان رشته فیزیک حمایت نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۰۲

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی فیزیک گفت: کسب مدال طلا و عنوان قهرمان‌قهرمانان( اورالی) حقم بود اما به آن نرسیدم.

به گزارش ایلنا، مسابقات فیزیک قهرمانی جهان اوایل هفته گذشته به میزبانی لهستان برگزار شد که تیم ملی کشورمان در اولین حضور خود در رقابت های فیزیک به مقام قهرمانی دست یافت.

« حمید رضا باقری » درباره مسابقات جهانی لهستان اظهار داشت: سطح کمی و کیفی رقابت ها بسیار بالا بود. حدود ۶۰ کشور جهان در این رویداد شرکت کرده بودند و ورزشکاران مدعی زیادی حضور داشتند.

وی در مورد مدال‌نقره خود خاطرنشان کرد: من برای کسب مدال طلا دسته قدی ۱۷۸+کیلوگرم و همچنین تصاحب عنوان قهرمان قهرمانان (اورالی) پای به این مسابقات گذاشتم و شرایط بسیارخوبی هم داشتم اما موفق به کسب مدال طلا نشدم.

نایب قهرمان مسابقات‌جهانی فیزیک ادامه داد: البته بسیار خوشحالم که تیم ایران در اولین حضور خود در رقابت های جهانی فیزیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

باقری به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و افزود: در هر مسابقه‌ای که بتوانم کارت حرفه‌ای دریافت کنم٬ شرکت خواهم کرد و برای رسیدن به این هدف، در خدمت تیم ملی هستم.

باقری در پایان از حمایت‌نکردن از قهرمانان رشته فیزیک ایران‌انتقادکرد و گفت: این ورزش بسیار دشوار است و ورزشکار با آسیب‌های زیادی روبرو می‌شود و حتی جانش هم به خطر می افتد. اما متاسفانه از قهرمانان و مدال آوران حمایت نمی‌شود که امیدوارم مسئولان به این ورزش پرطرفدار و مدال آور توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز