خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا تهران:

تجلیل از خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران تاثیر بسزایی در جامعه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۱۰۴

جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد: برگزاری همایش و یادواره و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاثیر بسزایی در جامعه خواهد داشت .

به گزارش‌ایلنا، سرهنگ«غلامرضا بوربور ثانی» که در جمع اعضای ستاد برگزاری همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری سخن می‌گفت با اشاره به اینکه شاید ما کوتاهی کردیم و وظیفه‌مان را در قبال این عزیزان خوب انجام نداده ایم، اظهارداشت: برگزاری این همایش‌ها کار خوب و پسنده‌ای است و امیدواریم در این کار نیت ها خالصانه و در راه خدا برداشته شود و این را بدانید این تلاش شما در درگاه خداوند منان دیده خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برگزاری چندین جلسه مجموعه خانه ایثارگران در شهرستان ری، برای کمک به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نسبت به خدمات‌رسانی به این عزیزان تلاش  و اقدامات خوبی انجام پذیرد .

سرهنگ بوربور تاکید کرد: ادارات و نهادهای شهرستان ری از پتانسیل‌های خوبی برخوردار هستند به شرط اینکه در برنامه‌های خود در کمیته‌های اجرایی خانه ایثارگران از ظرفیت‌ها در راه خدمت به این عزیزان استفاده شود.

وی  ضمن قدردانی از دکتر یزدان پرست دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور و اعضای این تشکل گفت : در راستای توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تمام وجودمان کمک خواهیم کرد.

مدیر خانه ایثارگران استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : برای برگزاری مراسم یادواره برنامه هایی از جمله سخنرانی مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری ، تواشیح، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برپایی نمایشگاهی از  آثار 8 سال دفاع مقدس ایثارگران پیش‌بینی شده است.

اکبرحیدریان زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت  را مقدس دانست و بیان داشت: در این مراسم از تمامی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرهای استان تهران نیز دعوت خواهد شد.

همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری 18 دی ماه امسال در مصلای بزرگ آستان‌مقدس‌حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز