خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران تاکید کرد:

اهتمام جدی شهرداران و دهیاران به اجرای طرح سرشماری

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۳۱۰

معاون استاندار تهران از همه مردم خواست به منظور تامین رفاه و دستیابی به توسعه، در طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت جدی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر هدایت‌اله جمالی‌پور که در بین  اعضای ستاد سرشماری شهرستان ری سخن می‌گفت، با تاکید بر این مطلب اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید به این طرح ملی به عنوان یک وظیفه ملی، اخلاقی و اجتماعی نگاه کنند.

وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن با رفاه اجتماعی رابطه مستقیم دارد چرا که مولفه جمعیت در موضوع برنامه ریزی، عامل مهمی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با قدردانی از تمامی دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در طرح سرشماری امسال، از شهرداران و دهیاران تابعه شهرستان خواست با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات بر اساس شاخصه جمعیت شهری و روستایی تعیین می‌شود با جدیت بیشتر نسبت به اجرای این طرح ملی اقدام کنند.

در ابتدای این جلسه، مهدی مجیدی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری و تعدادی از روسای ادارات شهرستان ری به تشریح اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در جهت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان پرداختند. 

 معاون فنی آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ری در این نشست گفت: 9 کلاس آموزشی با حضور 250 پرسشگر از 12 تا 18 مهرماه کار آموزش را شهرستان ری را بر عهده داشته است و تمامی این افراد در آزمون ویژه پرسشگری شرکت کرده و نمره قبولی دریافت کرده اند.

مهران ابریشم کار با اشاره به اینکه چهار ستاد در شهرستان ری فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: ستاد اول در محل ستاد بحران شهرستان ری واقع در دولت آباد با 16 کارشناس، ستاد دوم در محل بخشداری مرکزی ری با هشت کارشناس، ستاد سوم در صادق آباد با پنج کارشناس و ستاد چهارم در بخش فشافویه با سه کارشناس کار جمع آوری اطلاعات را از مردم بر عهده خواهند داشت.

وی در خصوص میزان مشارکت اینترنتی شهروندان منطقه 20 و شهرستان ری بیان داشت: خانوارهای شمارش شده در منطقه 20 تا به امروز 13 هزار و 853 خانوار معادل 12 درصد کل خانوارهای این منطقه است و خانوارهای شمارش شده در شهرستان ری تا امروز 8 هزار و 87 خانوار معادل هشت در صد کل خانوارهای این منطقه است.

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 از اول مهر آغاز و تا 27 همین ماه به شیوه اینترنتی ادامه دارد و در مرحله دوم نیز از 28 مهر تا یکماه به سبک مراجعه حضوری مامورین سرشماری به درب منازل شهروندان برگزار می شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز