خبرگزاری کار ایران

مرسلپور خبر داد:

نامه پیگیری تخصیص اعتبار اجرای طرح فاضلاب قرچک به معاون اول رئیس جمهور رسید

فرماندار شهرستان قرچک گفت: نامه پیگیری تأمین و تخصیص اعتبار اجرای طرح فاضلاب شهر قرچک از سوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزیر نیرو و استاندار تهران به معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود مرسلپور با اعلام این خبر گفت: در جهت تکمیل بهره برداری از فاز اول طرح فاضلاب شهر قرچک که در راستای رفع مشکلات زیست محیطی این شهر مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است، نامه ای از سوی سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، حمید چیت چیان وزیر نیرو و سید حسین هاشمی استاندار تهران به معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.

وی افزود: این اقدام یکی از خدمات دولت تدبیر وامید در شهرستان قرچک بوده که با همت فرمانداری انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: یکی از اولویت‌های اصلی فرمانداری در شهرستان قرچک پروژه فاضلاب است که این کار بسیار بزرگی برای شهرستان محسوب می شود و تاکنون هم تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم تا این طرح زودتر به سرانجام برسد.

مرسلپور با بیان اینکه پیگیری تامین اعتبارات موردنیاز طرح در بسته های متفاوت اعتباری از سوی وزارت نیرو تهیه شده است، ادامه داد: اجرای این طرح از اولویت های مهم منطقه است و خوشبختانه به عنوان دغدغه ای مهم برای استاندار محترم و سایر مسئولان استانی و ملی به حساب می آید.

وی خاطرنشان کرد: امید است رفع این مشکل شهرستان قرچک با دستان دولت عدالت محور یازدهم صورت گیرد تا یکی از مطالبات بحق مردم این منطقه محقق شود.

کد خبر : ۴۱۷۱۱۲