خبرگزاری کار ایران

شایعه تعطیلی تکذیب شد؛

ادامه فعالیت پست TNT در ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۶۶

با وجود انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی پست TNT ، نماینده این شرکت در اطلاعیه‌ای خبر داد که فعالیت این شرکت پستی همچنان ادامه دارد و حتی دامنه فعالیت‌های آن نیز گسترده‌تر شده است.

به گزارش ایلنا، فروردین 95 برخی خبرگزاری‌ها اخباری منتشر کردند که نشان می‌داد فعالیت پستTNT در ایران تعطیل شده و در پی یک فرآیند تغییر و تحول در شرکت پست تهران ناوگان ترابر(TNTایران)، این مجموعه به فعالیت خود خاتمه داده و باجه‌های پستی آن در سراسر کشور به حالت تعطیلی درآمده است.

حال آنکه بر اساس اطلاعیه این شرکت، این مجموعه نه تنها شعب و باجه‌هایش تعطیل نشده بلکه بر تعداد آنها افزوده هم شده و در پی قراردادهای جدید این شرکت با مجموعه‌های پستی بین‌المللی، خدمات این پست ایرانی در سراسر جهان سریع تر و ارزان تر شده و با وجود گذشت مدتی از انتشار این خبر، شعب شرکت پستی تهران ناوگان ترابر در تمامی کشورفعال است.

 آرش دانش، مدیرعامل شرکت تهران ناوگان ترابر در این خصوص با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان در سالهای گذشته، با تکذیب خبر تعطیلی این مجموعه گفت: در سال‌های پسا برجام ایجاد پل ارتباطی امن، ارزان و سریع برای تجار ایرانی بسیار مهم و ضروری است تا بتوانند با خاطری آسوده به امر صادرات و واردات و جا به جایی کالا و ملزومات بپردازند؛ از همین رو بسیار سربلندیم که توانسته ایم با تلاش بسیار، خدمات مدرن حمل و نقل، مطابق با استانداردهای روز جهانی را به ملت عزیزمان ارزانی داریم.

او ادامه داد: شرکت تهران ناوگان ترابر (TNT) ایران همچنان در دفتر سابق واقع در خیابان ظفر مشغول به فعالیت است و هیچ شعبه و هیچ دفتری تحت نام یا مشخصات دیگر ندارد  و در ادامه سال‌ها خدمت به مردم عزیز ایران  در قالب پست بین‌المللی تهران ناوگان ترابر خدمات خود را ادامه خواهد داد.

وی با قدردانی خود از همراهی پست جمهوری اسلامی ایران  و مراجع ذیربط گفت: به زودی خدمات بزرگ دیگری در زمینه حمل و نقل جهانی و خدمات پستی بین‌المللی  در دسترس مردم کشورمان قرار خواهد گرفت.  

او همچنین خبر داد: این شرکت با عقد قرارداد‌های جدید با شرکت‌های پستی بین‌المللی و همچنین در هم آمیختن تجربه بزرگان این حوزه و همراهی خلاقیت جوانان پرشور ایرانی توانسته در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تسهیل دسترسی ایرانیان به خدمات حمل و نقل پست بین المللی قدم‌های بزرگی را بر دارد.

گفتنی است پست تهران ناوگان ترابر، شرکتی با 36 سال تجربه و نیروی کار بسیار آزموده و کارآمد است که توانسته با وسعت بخشیدن به فعالیت‌های خود و اشتغال زایی گسترده در سراسر کشور، نقش مهمی را در درگاه ارتباطی ایران با سراسر جهان ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز