خبرگزاری کار ایران

بعداز ظهر امروز انجام می‌شود؛

افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی « از ری تا آسمان» در ارتفاعات بی بی شهربانو

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی از اجرای نمایش رزمی – فرهنگی«از ری تا آسمان» با موضوع فرهنگ شهادت و ایثارگری به مناسبت هفته دفاع مقدس از عصر امروز در جوار کوههای بی بی شهربانو خبر داد.

«هادی بادلی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تشکر از همکاری مسولان در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در سال گذشته، در مورد نمایش رزمی – فرهنگی«از ری تا آسمان» توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه این نمایش سال گذشته برای اولین بار در پهنه جنوب تهران برگزارشد، گفت: امسال نیز این برنامه در وسعت بزرگتر، ظرفیت، زمان و پتانسیل بیشتر و باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم افزود: در راستای تداعی فضای ایام دفاع مقدس عملیات‌های مختلف جنگی مانند پادگان دوکوهه، خرمشهر و محل اعزام نیروهای رزمنده شبیه سازی شده و هر شب عملیات‌های مختلف آن دوران در این محل به نمایش گذاشته خواهد شد.

بادلی اهداف مهم برگزاری این برنامه‌های ارزشی در هفته دفاع مقدس را زنده نگاه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید عنوان کرد.

وی حضور کارشناسان در غرفه‌ها و نقد مسائل فرهنگی روز به همراه نمایش فیلم‌های مستند درخصوص اوضاع فرهنگی جامعه، نمایش عکس‌های دفاع مقدس و نیز ادوات جنگی را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

بادلی اظهار داشت: نمایش بزرگ« از ری تا آسمان» در زمینی به مساحت 7هکتار به مدت 20شب از 20شهریور الی 10مهر و با 25آیتم در جوار کوه بی‌بی شهربانو واقع در اتوبان امام علی- جاده معدن اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هرشب 3هزار بازدیدکننده از جای جای استان تهران در این نمایشگاه شرکت کردند، ادامه داد: شرکت برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم برای هرچه باشکوه‌تر و با امنیت برگزار شدن این برنامه که در شأن شهرستان ری باشد، همکاری و هماهنگی تمام ادارات، نهادها و دستگاه‌ها را خواستار شد.

کد خبر : ۴۱۲۹۵۱