خبرگزاری کار ایران

بازدید سخنگوی فراکسیون ورزش از اردوی جوجیتسو؛

مجلس از رشته‌های مدال آور نظیر جوجیتسو حمایت می‌کند

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی جوجیتسو jjif از تمرینات این تیم بازدید کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی انجمن جوجیتسو jjif ، دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی جوجیتسو jjif ایران با رییس انجمن ؛ اعضای هیات رئیسه و کادر فنی و ملی پوشان کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

‎محمد حسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو در ابتدا ضمن عرض خوش آمد گویی، گزارشی از عناوین درخشان سنوات گذشته و همچنین افتخار آفرینی قهرمانان این رشته در مسابقات مختلف ارائه کرد.

سپس دکتر سید فرید موسوی در جمع اعضای تیم ملی جوجیتسو ضمن خدا قوت و آرزوی سلامتی  همراه با موفقیت برای جوجیتسو کاران گفت: امیدوارم نتیجه این زحمات و عرق ریختن های خود را بگیرید.

وی با بیان این مطلب که مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ورزش مجلس تمام تلاش و همت خود را برای خدمت به جوانان کشور بسیج کرده، ابراز داشت:  باید حمایت همه جانبه‌ای از رشته جوجیتسو jjif و رشته های مشابه شود تا روند مدال آوری و افتخار آفرینی جوانان در این رشته ها تسهیل شود.

 موسوی ادامه داد: باید روی هدف و برنامه ریزی خود کاملا تمرکز کنید و با کرسی های بین المللی که به دست آورده اید، در این راه کمال استفاده را ببرید تا قله های افتخار بیشتری را فتح کنید و نام ایران که تا امروز به خوبی بر سر زبان ها انداخته اید را حفظ کنید .

وی با بیان این مطلب که کشور محدودیت های مالی دارد، گفت: تلاش ما این است که با وجود این محدودیت ها٬ شرایط مطلوبی برای ملی پوشان مهیا کنیم.

سخنگوی فراکسیون ورزش گفت: نتیجه و به بارنشستن تلاش شما دو ویژگی و خاصیت مهم دارد؛ اول این که نشاط اجتماعی را موجب می شود و باعث شاد شدن مردم و رفع غم و نگرانی خواهد شد و دوم برای خود شما موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام شما و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت شود.

سید فرید موسوی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای جوجیتسو کاران کشورمان از آنها بابت کنار آمدن آنها با کم و کاستی ها تشکر کرد و در پایان هم حمایت خود و خانه بزرگ ملت را در پشتیبانی  برای به دست آوردن اقتدار هرچه بیشتر این رشته اعلام کرد.

‎ در ادامه سید امیر خوشبین سر مربی تیم ملی جوجیتسوjjif و عضو هیات رئیسه جوجیتسو آسیا از توجه دکتر سید فرید موسوی به این رشته ورزشی تشکر کرد و گفت: امیدوارم این بازدیدها در آستانه مسابقات بیشتر شود. این بازدیدها باعث دلگرمی و افزایش روحیه ورزشکاران و مسئولان خواهد شد.

خوشبین درخواست مهمی را از طرف خود و خانواده جوجیتسو در خصوص عضویت وی در هیات رئیسه جوجیتسوjjif را به دکتر سید فرید موسوی اعلام کرد که ایشان اذعان داشت که همواره در کنار خانواده جوجیتسو jjif هستند و برای پیشرفت این رشته تلاش خواهند کرد چرا که این رشته می تواند جایگاه مناسبی را برای ورزش کشور در بازی‌های آسیایی به ارمغان آورد.

در این مراسم سرهنگ محمد حسن مجلسی(دبیر انجمن) ، سید امیر حسام حسینی(مربی تیم ملی) ، علی درخشان( عضو هیات رئیسه) و پیشکسوت فوتبال بهروز سلطانی و سعید شیرینی حضور داشتند.

کد خبر : ۴۱۲۴۲۶