خبرگزاری کار ایران

در نخستین بازبینی از سوی مربیان و کمیته فنی؛

نفرات اعزامی‌تیم پرورش اندام کارگران به مسکو مشخص شدند/ کاشانکی یکی از امیدهای کسب مدال

نخستین بازبینی تیم متتخب پرورش اندام کارگران کشور جهت حضور در مسابقات مستر المپیا مسکو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های پرورش اندام مستر المپیا مسکو، هفته نخست آبان ماه به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد که تیم منتخب کارگران کشورمان به نمایندگی از ایران در این رویداد بین‌المللی شرکت می کند.

بر این اساس و پس از مسابقات کشوری که چندی قبل در ورزشگاه شهید معتمدی(کارگران) تهران برگزار شد، نفرات برتر به اردو راه یافتند که نفرات برتر در نخستین بازبینی جهت انتخاب ورزشکاران اعزامی به پیکارهای مسکو شرکت کردند.

بازبینی اول به میزبانی باشگاه ایران فیزیک و با حضور مربیان و اعضای کمیته فنی برگزار شد که در پایان و در سه دسته قدی: طاها الیکایی٬ محمد کاشانکی و علی آقابیگلو به عنوان ورزشکاران اصلی انتخاب شدند. همچنین محمد جواد نصیری٬ یاسین لک و حمید رضا باقری نیز به عنوان نفرات دوم معرفی و انتخاب شدند.

در بخش پرورش اندام نیز ورزشکاران ذیل انتخاب شدند:

وزن ۷۵ کیلوگرم: علی رودبارکی

وزن ۸۵ کیلوگرم: سجاد نیکنام و احمد پایدار

وزن ۹۰ کیلوگرم: حمید احمدی و یاسر اسماعیلی

وزن ۱۰۰ کیلوگرم: هادی چوپان و مرتضی مشایخ

وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: محمود کافی و کریم شاهرخی

گفتنی است نفرات اول هر دسته و وزن٬ عضو اصلی تیم اعزامی به مسابقات روسیه هستند. البته ورزشکاران دوم هم به عنوان نفرات ذخیره در اردو حضور خواهند داشت.

در نخستین بازبینی تیم منتخب پرورش اندام کارگران  ایران٬ اعضای کمیته فنی٬ مربیان و همچنین آقایان: امید جبلی رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری٬ علیرضا مرادی نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری و سرپرست تیم اعزامی به مسابقات مستر المپیا روسیه٬ سعید براتی٬ محسن قرآن نویس و وحید اکبرزاده حضور داشتند.

پرورش اندام

مرادی: شایسته‌ترین‌ها راهی مسابقات مسکو می شوند

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: بازبینی خوبی را شاهد بودیم که طی آن برترین ها مشخص شدند.

علیرضا مرادی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تمامی نفراتی که در این بازبینی حضور داشتند، شرایط بسیار خوبی دارند اما بهترین آنها راهی رقابت های روسیه می شوند.

سرپرست تیم منتخب پرورش اندام کارگران ایران در رقابت های مستر المپیا مسکو ادامه داد: با وضعیت خوبی که بچه ها دارند، با خوش رنگ ترین مدال ها و بهترین نتایج به ایران بازمی گردیم.

کاشانکی یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در روسیه

سرپرست تیم اعزامی کارگران کشورمان به مسابقات پرورش اندام مستر المپیا مسکو در ادامه صحبت‌های خود، « محمد کاشانکی » را یکی از امیدهای کسب مدال در پیکارهای مسکو دانست و اظهار داشت: کاشانکی از وضعیت بدنی بسیار خوبی برخوردار است و به احتمال بسیار فراوان یکی از مدال آوران تیم ایران خواهد بود.

کد خبر : ۴۱۰۱۲۰