خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

اجرای بیش از 70پروژه عمرانی در لواسان/ صرف 76 درصد درآمدهای شهرداری در پروژه‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۵۹۳

به مناسبت هفته دولت همایش بزرگ پیاده روی همراه با جوایز ارزنده با حضور شهروندان و شهردار لواسان در حاشیه دریاچه جاجرود برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی مرادی شهردار لواسان درحاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور مردم لواسان گفت: این همایش به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر برگزار شد و برای اولین بار شاهد هستیم مردم در محوری حرکت کرده اند که این محور در حاشیه دریاچه های بالادستی سد لتیان، جاده سلامت و پیست سلامت و فضای سبز جهت تامین خاص عمومی و سلامت عمومی و توجه شهرداری ها نسبت به فرهنگ توسعه ورزش بر فضای سبز انجام گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: ساخت و راه اندازی این مجموعه تقریبا 8 ماه طول کشید که شامل پیست سلامت، جاده دوچرخه سواری، مجموعه فرهنگی و ورزشی در حاشیه دریاچه ها ایجاد شده و امکانات اقامتگاهی موقت، سیستم مانیتورینگ ،فیبر نوری و فضای سبز و آب آشامیدنی اجرا شده و تاکنون 270 میلیارد تومان هزینه در برداشته و هزینه قطعی آن تا پایان سال اعلام خواهد شد.

شهردار لواسان در خصوص راه اندازی این مجموعه گفت:همکاران ما در شهرداری لواسان برای راه اندازی و افتتاح این پروژه تلاش شبانه روزی داشته اند و از تقریبا از دویال سال مدیریت بنده در شهرداری 70 پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد:برای تکمیل پروژه های عمرانی در لواسان تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد تومان هزینه اعتبارعمرانی داشته ایم و زمانی که تحویل گرفتیم 38 میلیارد تومان بودجه مصوب سال داشته ایم و در حال حاضر با 138 میلیاررد بودجه مصوب در سال جاری پروژهایمان را شروع کردیم و خوشبختانه اولین شهرداری هستیم در کشور که 76 درصد در آمدهای‌مان صرف هزینه های عمرانی شده و تنها 24 درصد هزینه صرف جاری شد.

در ادامه بهنام  صالحی‌زاده رئیس فراکسیون ورزشی شورای شهر لواسان گفت:امروزه این شعار را بارها و بارها شنیده شده که بهداشت جهانی هم یکی از راهکارهای مبارزه با بسیاری از بیماری ها را در اجرای پیست های دوچرخه و ورزش و جاده سلامت به جوامع جهانی معرفی کرده و در این راستا سیاستگذاری شده است .

وی تصریح کرد: در کشور ماهم متولیان امور سلامت و بهداشت ورزش جامعه تاکیدشان بر این است که این قبیل فضاها توسعه یابد و ماهم در راستای تحقق این شعار حرکت کنیم.

راه‌اندازی این پروژه فقط به صرف مردم لواسان نبود و با توجه به این که لواسان منطقه ییلاقی پایتخت تهران است  شهرداری و شورای شهر جهت پذیرانی و تامین اوقات فراغت سالم  قشر متفاومت تهرانی این حرکت را انجام داد که به جرات میتوان گفت این مجموعه در استان تهران بی نظیر است و باید توسعه بیشتر یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز