خبرگزاری کار ایران

استاد جبلی داوری ایران را در دنیا مطرح کرد؛

مرادی: با تدبیر رئیس انجمن اتفاقات بزرگی در پرورش‌اندام کارگران رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۶۴

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: با کمک و مدیریت ریاست انجمن٬ روزهای روشنی برای ورزش پرورش اندام کارگران کشور رقم خواهیم زد.

به گزارش ایلنا، «علیرضا مرادی» با بیان این مطلب افزود: آقای «امید جبلی» از بزرگان و اساتید ورزش پرورش اندام ایران هستند که مطمئنا تجربیات و کاردانی خود را در انجمن پرورش اندام فدراسیون کارگری نیز به منصه ظهور خواهند رساند.

وی ادامه داد: بنده این افتخار را دارم که از دوستان قدیمی و صمیمی ایشان هستم که در انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری نیز در خدمت وی و همچنین خانواده بزرگ پرورش اندام کارگران انجام وظیفه می کنم.

مرادی در مورد مسابقات مستر المپیا مسکو و حضور تیم منتخب کارگران ایران در این رقابت ها خاطر نشان کرد: با تلاش ها و برنامه ریزی آقای جبلی و همچنین حمایت های مادی و معنوی شرکت تجارت کالای ورزشی مرادی و پسران٬ انتخابی مسابقات مسکو برگزار شد که در نهایت نفرات برتر به این رویداد بزرگ اعزام خواهند شد که امیدواریم با کسب بهترین نتایج٬ افتخارات جدیدی به ویترین ورزش پرورش اندام و همچنین ورزش کارگران ایران بیفزاییم.

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری در پایان به انتخاب امید جبلی به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام اشاره کرد و یادآور شد: آقای جبلی نام داوری ایران و حتی ورزش پرورش اندام کشورمان را در کل دنیا مطرح کرد و به آن اعتباری مضاعف بخشید. امیدوارم حضور ایشان در این پست جهانی٬ منشا خدمات و سرآغازی جدید برای دستاوردهای بزرگتر و ارزشمندتر برای ورزش پرورش اندام کشور عزیزمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز