خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛

تقدیر از دختران موفق منطقه 20 با حضور امام جمعه شهرری

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۰۰۵

دختران موفق منطقه 20 طی نشستی صمیمانه که با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد، قدردانی شدند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که صبح امروز با حضور امام جمعه شهرری، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، معاون اجتماعی فرهنگی، مشاور امور بانوان ، مسئول امور بانوان برگزار شد ، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: در تمامی نهادها زنان همچون کانون گرم خانواده با دقت و ظرافت به ایفای نقش می‌پردازند و در مجموعه شهرداری نیز بانوان شاغل در کمال تعهد، مسئولیت هایی که عهده دار هستند را به خوبی انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) و بیان خصائص آن حضرت گفت: وجود بارگاه امام هشتم در کشور ما افتخاری است که نصیب مردم ما شده و امید است بتوانیم وظیفه خود را به عنوان شیعه آن حضرت به جا آوریم.

وی افزود: در فرهنگ و آموزه های دینی هر فردی که امتیاز ویژه ای دارد، مسئولیت ویژه‌ای دارد و به میزان انجام مسئولیتش پاداش به او عطا می شود و انسان‌ها باید برای زندگی بهتر به کرامتی که قرآن به آن سفارش کرده است، دست یابند.

وی به سخن امام رضا (ع) که دوست هر انسانی عقل او و دشمن او جهل و بی خردی است اشاره کرد و گفت: اگر عقل باشد دین و حیا هم کنار آن است و در هر کاری که پشتوانه آن عقل و ایمان باشد ،ثمره آن موفقیت و پیشرفت خواهد بود.

در ادامه این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از نفرات ممتاز و برتر در رشته های حفظ قران کریم، خوشنویسی و شنا تقدیر و از بخش های مختلف مرکز ری شناسی بازدید شد.

این برنامه که به همت مشاور امور بانوان و اداره امور بانوان منطقه در مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 برگزار شد با اجرای برنامه های شاد از جمله موسیقی ، تقلید صدا، مسابقه ادامه یافت.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز