خبرگزاری کار ایران

داوران ایرانی‌جزو برترین مدرسان‌جهان می‌شوند؛

براتی: برای کسب بهترین نتایج راهی مستر المپیا مسکو خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۹۹۴

دبیرانجمن پرورش‌اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: با انتخاب برترین‌های مسابقات انتخابی٬ حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های مستر المپیا مسکو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات پرورش اندام مستر المپیا هفته اول آبان ماه جاری به میزبانی شهر مسکو برگزار خواهد شد که براین اساس٬ تیم منتخب کشورمان نیز در این رویداد مهم جهانی شرکت می کند.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حضور ورزشکاران ایران در این مسابقات خاطرنشان کرد: با همکاری فدراسیون‌کارگری و تلاش های استاد«امید جبلی» ریاست انجمن پرورش‌اندام این فدراسیون٬ با ۸ ورزشکار در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: برای گزینش نفرات اعزامی به مسابقات مسکو٬ رقابت های انتخابی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه جاری در دو بخش پرورش اندام و فیزیک در سالن شهید معتمدی (کارگران) تهران برگزار خواهد شد.

داور بین المللی کشورمان ادامه داد: مسابقات انتخابی در بخش پرورش اندام و در اوزان: ۷۵٬۸۵٬۹۰٬۱۰۰و ۱۰۰+ و در قسمت فیزیک در رده های قدی: ۱۷۸ ، ۱۸۴ و ۱۸۴+ برگزار می شود.

براتی یادآور شد: در انتخابی هفته آینده علاوه بر شرایط کلی در تمامی انتخابی ها٬ شرکت کنندگان می‌بایست دارای گذرنامه نیز باشند چرا که هدف ما این است که نفرات منتخب بدون مشکل و به صورت قطعی در مسابقات مسکو حضور پیدا کنند تا به این ترتیب تیم کشورمان با ترکیب کامل و بدون مشکل در رویداد مستر المپیا شرکت کند.

براتی: برای کسب بهترین نتایج راهی مستر المپیا مسکو خواهیم شد

وی در ادامه در خصوص شرایط کنونی کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران نیز گفت: نوع فعالیت‌ها و پیشرفت سطح فنی و علمی داوران کشورمان به بالاترین سطح خود رسیده که این دستاوردها به دلیل حضور آقای جبلی در راس کمیته داوران است.

داور بین المللی پرورش اندام ایران افزود: برگزاری دوره های مختلف داخلی و همچنین بین المللی در کشورمان٬ باعث شده داوران ایران جزو برترین های جهان قرار بگیرند که به طور قطع و در آینده ای نزدیک٬ داوران کشورمان در زمره بهترین مدرسان دنیا قرار خواهند گرفت.

دبیر انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری در پایان٬ انتخاب امید جبلی به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی را اتفاقی بزرگ برای ورزش پرورش اندام ایران دانست و تصریح کرد: پیشرفت های همه جانبه مقوله داوری کشورمان که الحق و الانصاف با درایت و نگاه عالی آقای جبلی حاصل شده موجبات رقم خوردن این اتفاق مهم و بزرگ برای ورزش پرورش اندام ایران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز