خبرگزاری کار ایران

معارفه نایب‌رئیس‌جدید تیراندازی با کمان برگزار شد؛

عبدی: خوشحالم در فدراسیونی اخلاق‌مدار خدمت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۸۰۲

مراسم معارفه نایب رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور رئیس و سایر مسئولان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه«محمد علی شجاعی» رئیس، «مریم دباغ» سرپرست امور نایب رئیسی بانوان، «رضا کیا رستمی» سرپرست‌دبیری به همراه مسئولان کمیته‌ها و سایر پرسنل فدراسیون تیراندازی با کمان حضور داشتند.

در این مراسم شجاعی رئیس فدراسیون ضمن خیرمقدم به عبدی گفت: آقای عبدی از افراد آشنا با ورزش هستند که حضور ایشان می‌تواند منشا خدمات شایان در فدراسیون تیراندازی با کمان باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین از تلاش‌های «صمد کریمی» نایب رئیس سابق فدراسیون به نیکی یاد کرد و افزود: آقای کریمی همواره در کنار سایر اعضای فدراسیون یار و یاور این ورزش بوده اند و من مطمئنم ایشان باز هم از کمک به فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در ادامه منصور عبدی نایب رئیس جدید فدراسیون نیز یادآور شد: بسیار خوشحالم که بتوانم در این عرصه به ورزش کشورم خدمت کنم. این فدراسیون از جمله فدراسیون‌های اخلاق مدار کشور است. به همین دلیل٬ پیشنهاد این فدراسیون را قبول کردم و امیدوارم بتوانم در کنار سایر مسئولان و مجموعه فدراسیون به این ورزش زیبا و موفق کمک کنم.

عبدی دارای حکم مربیگری درجه b آسیا در رشته جودو٬ دبیر کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش٬ داور بین المللی کوراش آسیا٬ مربی تیم ملی جوجیتسو٬ عضو کمیته استعدادیابی هیات بدنسازی استان تهران و چندین مسئولیت اجرایی و فنی دیگر در رشته های جودو٬ کاراته٬ کوراش و بدنسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز