خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار تهران و مدیران محلی انجام گرفت؛

افتتاح طرح‌های عمرانی در کهریزک

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۹۱۸

با حضور معاون امور عمرانی استانداری تهران، بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در شهر کهریزک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، پروژه روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی خیابان بهشتی از میدان آفتاب تا سه راه هاشمی‌نژاد، تعریض، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت خیابان مصطفوی حدفاصل چهارباغ تا پاسداران و بازسازی و توسعه فاز اول بوستان امام حسن(ع)  کهریزک از جمله این طرح ها بود.

در این مراسم که محمدرضا طالبی، معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری،  سید ناصر موسوی، بخشدار، رامین عربی، شهردار، اعضای شورای شهر و  اهالی شهر کهریزک حضور داشتند، حسن کریمی، معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: کارهای عمرانی مناسبی در سطح شهرستان کهریزک انجام شده است ولی با توجه به جمعیت و موقعیت این شهر تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم.

وی اظهار داشت: مسئولان کهریزک در انجام امور عمرانی عملکرد قابل قبولی داشته اند ولی با توجه به کاستی‌ها و نیازهای این منطقه طرح های عمرانی لازم ولی کافی نبوده است.

رامین عربی، شهردار کهریزک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت وضرورت اجرای پروژه‌های‌تکمیل شده گفت: خیابان مصطفوی و خیابان بهشتی طویل‌ترین و پرترددترین معابر شهر به شمار می‌رود که بهسازی و روکش آسفالت این دو معبر بازخورد موثری در ایجاد رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی آنها داشته است.

شهردار کهریزک اعتبارات پروژه آسفالت و ساماندهی خیابان مصطفوی را ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه از اسفند ماه سال ۹۳ آغاز و اردیبهشت ماه سال جاری در قالب چندین فاز به اتمام رسیده است.

به گفته شهردار کهریزک، بازسازی و توسعه فاز اول بوستان امام حسن(ع) واقع در شهرک امام حسن(ع) که به نام جانباز سرافراز« علی اکبر پاک نهاد»نامگذاری شده است اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته که در بازه زمانی ۴ ماهه به اجرا درآمده است.

وی به اهمیت اجرای پروژه عمرانی و ترافیکی خیابان بهشتی نیز اشاره کرده و گفت: این معبر به عنوان شاهراه‌اصلی شهر بااعتبار کمکی شهرداری تهران مورد عملیات روکش آسفالت، زیرسازی، نصب سرعتگیر و… قرار گرفته است که هزینه عملیات های عمرانی اجرا شده حدود ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه ها و اجرای زیرساخت های شهر در سال جدید ۶۰ درصد سهم اعتبارات شهرداری کهریزک به اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص یافته است که این رقم می تواند در گره گشایی و رفع مشکلات چندین و چند ساله شهر موثر واقع شود و فضای مناسبی را جهت توسعه پایدار شهر فراهم کند.

وی با اشاره به خاک نامناسب، هوای گرم و سختی آب منطقه کهریزک ادامه داد: 15 گونه گیاهی سازگار با منطقه در این پارک کشت شده است.

عربی‌با اشاره به افتتاح پارک شهرک امام حسن مجتبی(ع) نیز افزود: مساحت کل این پارک 8/1 هکتار است، فاز اول این پارک هشت هزار متر است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز