خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نظارت دقیق بر استخرها از سوی شبکه بهداشت شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۵۶۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از نظارت دقیق بر ورزشگاه‌ها و استخرها در آستانه فصل گرما خبر داد.

دکتر فاطمه تاجیک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه‌ساله با تعطیلی مدارس، مراجعه به ورزشگاه‌ها بیشتر می‌شود و همین امر نظارت دقیق بر این اماکن را می‌طلبد.

وی افزود: به همین منظور طی نشست مشترکی که مدیران شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری داشتند، مقرر شد این دو اداره گشت‌های مشترک بازدیدی از همه ورزشگاه‌ها و استخرهای شهرستان داشته تا مشکلات احتمالی مرتفع شود.

دکتر تاجیک تاکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در ورزشگاه‌ها بسیار مهم است و بی‌توجهی به این مسائل می‌تواند تهدیدی برای سلامت مردم باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در مورد اقدامات انجام‌ شده گفت: تاکنون بازرسان بهداشت محیط طبق برنامه از اماکن ورزشی بازدید کرده و در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی، موارد را به مسئولین ورزشگاه‌ها تذکر داده و اقدامات فعلی با هدف ارتقاء سطح بهداشت و پیشگیری از بروز هر مشکل احتمالی انجام می‌شود.

دکتر تاجیک در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری نزدیک اداره ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با همکاری نزدیک سازمان‌های مختلف، موفق به ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مردم شهرستان شویم.
انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز