خبرگزاری کار ایران

خدابخش از کدام باند پشت پرده صحبت می‌کند؟

سیاحی: جامعه جودو باید در مورد مدیران گذشته فدراسیون اظهارنظر کند

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۱۱

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون جودو گفت: خدابخش از باند پشت پرده و تفکرات بیمارگونه صحبت به میان آورده. ایشان لطف کرده و شفاف تر در این خصوص اظهارنظر کند.

امیرحسین سیاحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: آقایان قرار بود اوضاع جودو را سامان بدهند و سکان فدراسیون را به دست مدیری کاربلد بسپارند. اما متاسفانه نه تنها وضعیت جودوی کشور بسامان نشد، بلکه حالا دوستان حاضر نیستند فدراسیون را ترک کنند تا مدیری کاردان وارد عرصه شود.

وی با بیان این که خدابخش تصور می‌کند جودو به قیم نیاز دارد، ادامه داد: هیچ کس در خانواده بزرگ جودوی ایران تردیدی ندارد که دوران ریاست «محمد درخشان» بهترین دوران این رشته ورزشی بود. الان هم که ایشان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ثبت نام کرده که نویدبخش روزهای طلایی برای جودوی ما خواهد بود.

مشاور سابق رئیس فدراسیون تصریح کرد: قطعا خانواده جودو برای آینده این ورزش المپیکی احساس خطر کرده اند که از آقای درخشان خواسته اند مجددا سکاندار فدراسیون شود. این را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مدیر سابق آکادمی ملی جودو با بیان اینکه اهالی جودو باید در مورد این رشته نظر بدهند، یادآور شد: آقای خدابخش که البته دیگر سرپرست فدراسیون هم نیستند گویا در جایی گفته بودند که الان دیگر مثل دوران روسای قبلی فدراسیون نیست که اعضای تیم ملی گرسنگی بکشند. این سخن از مدیری که در ورزش کشور کم سابقه هم نیست٬ بعید است. به نظرم بهتر است ایشان با این قبیل اظهارنظرها کاری نکند که خانواده جودو و حتی جامعه ورزش کشور در آینده به نیکی از وی یاد نکند.

سیاحی افزود: خدابخش در حقیقت مهمان خانواده جودو بود که پس از مدتی باید جای خود را به سرپرست بعدی می‌داد. پس بهتر است در مورد مدیرانی همچون رضوی٬ امینی و رستگار اظهار نظر نکند.

وی در ادامه درباره صحبت های اخیر سرپرست سابق فدراسیون جودو گفت: خدابخش از باند پشت پرده و تفکرات بیمارگونه سخن به میان آورده است. ایشان لطف کنند و شفاف تر صحبت کرده تا همه در جریان قرار بگیرند که منظور ایشان چیست؟

رئیس پیشین هیات جودوی استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: تنها خانواده بزرگ جودو و اهالی فن و همچنین مسئولان وزارت ورزش حق قضاوت در مورد عملکرد مدیران گذشته فدراسیون را دارند نه کسی که از خانواده این ورزش نیست و تنها چند ماه میهمان جودو بود. پس امیدوارم خدابخش در مسئولیت‌های بعدی خود به یاد داشته باشند که در هر مجموعه ای مدت زمان اندکی میهمان خواهند بود و باید جایگاه و منزلت خود را در هر حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز