خبرگزاری کار ایران

با حضور اهالی هنر و سینما؛

مستند "اهل خلوت" برای پخش از شبکه مستند سیما رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۵۰۷

مستند " اهل خلوت " به کارگردانی شهرام درخشان ، نگاهی دارد به زندگی حسین ستوده خصال ، معلم سالمندی که ساکن آسایشگاه خیریه کهریزک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، با حضور اهالی هنر و سینما، مستند" اهل خلوت " به تهیه کنندگی و کارگردانی شهرام درخشان رونمایی شد.

 دکتر اکبر عالمی، مدرس و پیشکسوت سینمای مستند، تاجیک مدیر شبکه مستندسیما ، عوامل سازنده و جمعی از هنرمندان عرصه مستند سازی کشور در مراسم رونمایی این مستند حضور داشتند.

شهرام درخشان، تهیه کننده و کارگردان "اهل خلوت" در مراسم رونمایی از فیلم خود ضمن اعلام پخش کامل این مستند در ساعت 14:00 روز جمعه 17/2/95 از شبکه مستند سیما گفت:با همکاری متواضعانه پدر عزیزمان آقای ستوده موفق شدیم ظرف کمتر از 3 ماه این مستند را آماده پخش کنیم.

وی با بیان اینکه خوشحال هستیم از همزمانی این مراسم، با گرامیداشت ایام زیبای تجلیل از مقام معلمین خوب و فهیم کشورمان که از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه بزرگ‌مان هستند، برگزار می شود، اضافه کرد: در زمان ساخت مستند " اهل خلوت " در آسایشگاه خیریه کهریزک احساس دریانوردانی را داشتیم که دریایی آرام و بی تلاطم را برای ماجراجویی خود انتخاب کرده اند تا به آبهای آزاد برسند.

 درخشان با تشکر از همه عوامل سازنده این فیلم و نیز مسئولان آسایشگاه خیریه کهریزک در همکاری صمیمانه بین دو گروه یاد آور شد: در طول حضور در کهریزک همواره شاهد ادب و احترام کارکنان مجموعه بودیم ، همواره کمک حال ما بودند و در هموار کردن مسیر تهیه و تولید پشتیبانی های لازم را انجام دادند .

 گفتنی است مستند " اهل خلوت " نگاهی دارد به زندگی حسین ستوده خصال، معلم  83 ساله ساکن آسایشگاه کهریزک. او در طول سال های اقامت خود بیکار ننشسته و به تدریس مددجویان مجموعه همت گمارده است.

انتهای پیام/
روح اله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز