خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خبر داد:

ارائه خدمات سلامت محور رایگان در 110 مدرسه پایتخت

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۲۲۰

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در جریان بازدید از دهکده سلامت پهنه جنوب، ضمن ارزیابی مثبت موقعیت مکانی‌جشنواره سلامت و زیارت، گفت: وجود حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و زائران، پیام سلامت این جشنواره را به تمام شهر تهران می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، خانم سمانه‌زمانی ضمن بازدید از دهکده سلامت پهنه جنوب تهران که با عنوان جشنواره سلامت و‌ زیارت در ضلع جنوب‌حرم‌حضرت‌عبدالعظیم الحسنی(ع) دایر شده‌ است،گفت: خدمات‌رسانی به زائران از نقاط قوت این جشنواره است، چرا که علاوه بر شهروندان پهنه جنوب، تمامی شهروندان شهر تهران از این خدمات سلامت محور بهره مند می شوند.

زمانی با اشاره به اینکه دهکده سلامت پهنه جنوب با مشارکت مناطق 16، 17، 18، 19 و به میزبانی منطقه 20 فعالیت می کند، افزود: وجود ظرفیت مناسب و شرایط زیارتی از دلایل انتخاب منطقه 20 به عنوان میزبان بوده است و به حق این منطقه توانسته است فضایی در شان شهروندان و زائران را فراهم آورد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ادامه به فعالیت‌های هفته سلامت شهرداری تهران نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته خدمات سلامت محور به دانش آموزان 110 مدرسه از محله های محروم و کم برخوردار ارائه شده است.

زمانی ادامه داد: ویزیت پزشک عمومی، معاینه دهان و دندان، مشاوره تغذیه و روانشناسی از خدمات ارائه شده به کودکان نیازمند بوده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به شناسایی محله های محروم گفت: ایستگاه‌های سلامت در محله های محروم مناطقه 22 گانه نیز مستقر هستند تا خدمات رایگان سلامت محور به افراد کم برخوردار جامعه ارائه شود.

زمانی به برپایی همایش هنر و سلامت نیز اشاره کرد و افزود: با حضور 150 کاریکاتوریست، اثرهای ارزشمندی از تلفیق هنر و سلامت جمع آوری شده است که به زودی به چاپ می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران یادآور شد: بانوان سرپرست خانوار، عموم شهروندان، دانش آموزان و افراد کم برخوردار، پرسنل شهرداری از جمله گروه‌های هدف برنامه‌های سلامت محور هفته سلامت هستند که زمینه ارائه این خدمات از طریق فعالیت های اجتماعی و آموزشی برای آنها فراهم شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران به همراه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و جمعی از مدیران از جشنواره سلامت و زیارت پهنه جنوب بازدید کرد.

جشنواره سلامت و زیارت پهنه جنوب با 70 غرفه آموزشی، پزشکی و مشاوره ای تا هشتم اردیبهشت، در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 20 مراجعه کنند و از خدمات سلامت محور آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز