خبرگزاری کار ایران

در پیام نوروزی بخشدار قلعه‌نو تاکید شد:

تحقق یک زندگی توأم با آرامش و امید در سایه تلاش و کوشش مشترک همگان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۲۸

بخشدار قلعه نو در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1395 را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، ایمان قربانی در پیام خود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز ، سال 1395 را سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای تمامی هموطنان آرزو کرده است.

در این پیام آمده است: بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه‌هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

بخشدار قلعه نو در پیام نوروزی خود تصریح کرده است: اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی تماهی هموطنان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترکمان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به بافتی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز