خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قیامدشت

عامل اصلی پیروزی انقلاب ،تکیه مردم به خدا و رهبری خردمندانه امام بود

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش خاوران با حضور پرشور مردم این بخش به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امیری در مصلای قیامدشت برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، خطیب جمعه قیامدشت در خطبه اول نماز با توصیه افراد به رعایت تقوی، به نقش و تبیین مساله اخلاق اسلامی در زندگی انسان‌ها پرداخت.

وی در خطبه دوم نماز با گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر و یاد امام راحل و شهدای انقلاب گفت: کمتر کسی در زمان انقلاب تصور می‌کرد که مردم ایران با دستان خالی و تنها با شعار «مرگ بر شاه» بتوانند پایه‌های حکومت ظالمانه 2500 ساله شاهنشاهی را فرو ریزند.

حجت الاسلام و المسلمین امیری افزود: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، تکیه مردم به خداوند متعال و رهبری داعیانه و خردمندانه حضرت امام بود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند اظهار امیدواری کرد: با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و با دادن آرای هوشمندانه و انتخاب افراد صالح، یک بار دیگر نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خنثی شود.

گفتنی‌ست در پایان برگزاری نماز جمعه این هفته بخش خاوران، گروه سرود پایگاه بسیج شهید دستغیب قیامدشت به اجرای برنامه و سرودهای انقلابی پرداخت.

کد خبر : ۳۴۴۳۸۴