خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت اینترنتی برای ثبت شکایات کاندیداهای شورایاری؛

هیئت اجرایی منطقه ۲۰ در دروازه ری مستقر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۹۶

فعالیت هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری منطقه ۲۰ با حضور مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران آغاز شد و ۲۰ ستاد محله در این منطقه جنوبی آغاز به کار کرد.

علی محمد نائینی مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در منطقه ۲۰ گفت: هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری منطقه ۲۰ به ریاست شهردار منطقه و متشکل از نماینده هیئت نظارت عالیه از فرمانداری شهرستان ری، نماینده هیئت نظارت تخصصی از شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری این منطقه جنوبی در دروازه ری واقع در میدان نماز شهرری مستقر و فعالیت رسمی آنها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرستان ری، نائینی به شکل گیری ستادهای محلی در ۲۰ محله شهرری نیز اشاره کرد و افزود: با انتخاب افراد شایسته، با نفوذ، مومن و معتمد مردم، به زودی شاهد حرکت و تحول جدیدی در عرصه های مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی در مقیاس محلات شهر تهران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت های محله و شهرداری استفاده خواهیم کرد، گفت: در صدد هستیم تا روند انتخابات با مشارکت حداکثری، حضور افراد موثر، بدون حاشیه و حضور فعال، آگاهانه و مورد وثوق شهروندان انجام شود.

مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران انتخابات را از تجارب بسیار موفق نظام جمهوری اسلامی دانست و انتخابات شورایاری ها که در مقیاس محله های پایتخت انجام می شود را با اهمیت برشمرد.

در ادامه طاهر میرزایی کریمی، دبیر اجرایی هیئت نظارت منطقه ۲۰، نیز گفت: با تمهیدات شهرداری منطقه ۲۰، مکان استقرار با تجهیزات لازم در کمترین زمان در اختیار این هیئت قرار گرفته است و روند فعالیت آغاز شده است.

میرزایی کریمی ادامه داد: شهروندان و کاندیداهای انتخاباتی شورایاری می توانند نظرات و گزارش های احتمالی خود را از روند برگزاری و یا نسبت به دیگر اعضاء کاندیداها، در سایت www. nezaratshora. ir ثبت کنند تا به دیدگاه ها و شکایات آنها رسیدگی شود.

این جلسه با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و تمهیدات شهرداری منطقه ۲۰ از سوی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ پایان گرفت.

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران، دبیر اجرایی هیئت نظارت منطقه ۲۰، دبیر ستاد اجرایی منطقه ۲۰، قائم مقام شهردار منطقه و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ از حاضران این جلسه بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز