خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛

پروژه‌های شهرک نظامی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۷۶

پروژه‌های عمرانی فرهنگی روستای شهرک جاده نظامی رونمایی شد.

در آستانه دهه مبارک فجر، از پروژه‌های عمرانی فرهنگی روستای شهرک جاده نظامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، در آیین افتتاحیه پروژه‌ها که به همت دهیاری و شورای اسلامی شهرک نظامی برگزار شد، حسین طلا، نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی، حمید کشتکار، مدیر کل امور مجلس شورای عالی اسلامی، و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

فرهاد اینانلو، دهیار شهرک اسلام آباد جاده نظامی، با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های این شهرک بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است چون مانند هوایی است که در آن نفس می‌کشیم ما نیز برنامه‌های خود را به صورت فرهنگی و از مدارس و آموزشگاه‌هایی که در این شهرک مستقر بود شروع کردیم.

وی با توجه به پروژه‌هایی که در یک سال گذشته در این شهرک فعال شده است، ذکر کرد: در این یک سال با کمک نیروی انتظامی امین آباد یک پایگاه نیز در اینجا فعال شده است.

دهیار شهرک اسلام آباد جاده نظامی ادامه داد: مستقر شدن دستگاه خود پرداز - پایانه اتوبوسرانی - پروزه‌های عمرانی و… از جمله قول‌هایی بود که در اول کار به مردم این روستا داده شد و تا به امروز به همهٔ قول‌هایمان عمل کرده‌ایم.

اینانلو افزود: شورای اسلامی اصول کار خود را فرامحلی در نظر گرفته است و با اینکه نام روستا آمده ولی زندگی شهری در اینجا دایر است و ما به جای روستا از نام شهرک استفاده می‌کنیم در حالی که باید به تنهایی یک شهر باشد.

در ادامه سعید نوری، رئیس شورای اسلامی شهرک نظامی، ضرورت و اهمیت پروژه‌های آماده افتتاح را تشریح کرد.

حسین طلا، نماینده مردم تهران، ری و سلامشهر در مجلس شورای اسلامی از شهرک نظامی به عنوان یکی از روستاهای نوپا شهرستان ری یاد کرد و اظهار امیدواری کرد که اقدامات عمرانی و فرهنگی شاخص در این روستا بتواند به عنوانی الگویی کاربردی در دستور کار سایر روستاهای ری و حتی استان تهران قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز