خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با فرماندار قرچک

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۶۹

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۳ با فرماندار قرچک دیدار کرد.

در این جلسه که با حضور علیرضا پرویزی، معاون امور شهرستان‌های اداره کل، و بشیر عزیزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، برگزار شد، فرماندار ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص پیگیری برگزاری جشنواره فجر۹۳ گفت: یکی از خصوصیات بارز برگزاری این جشنواره ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم می باشد که شایسته است بهتر از گذشته اجرا شود.

به گزارش ایلنا، رییس شورای عالی ورزش قرچک افزود: با توجه به اینکه شهرستان ما مهد ورزش فوتسال است، جا دارد مسابقات چهار جانبه ای بین شهرستان های قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت برگزار شود.

وی به وجود قهرمانان نامی و پرآوازه در قرچک اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان این شهرستان سرشار از استعدادهای نهفته ورزشی هستند که می توان جهت استعدادیابی اقدامات مؤثری صورت گیرد و آینده ورزش منطقه را بهتر از گذشته رقم زد.

علی صادقی خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان قرچک وجود دارد و ما نیز با تمام توان در راستای پیشرفت ورزش منطقه تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه نیز محمد حسین نژاد فلاح عنوان کرد: طی دو سالی که جشنواره دهه فجر در استان تهران برگزار شده تجربیات زیادی بدست آمده و می بایست برای سومین سال برگزاری این جشنواره با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت مراسمی باشکوه تر از گذشته اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: این جشنواره در شهرستان های استان تهران با محوریت فرماندار برگزار می‌شود و رییس اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیر ایفای نقش خواهد کرد.

نژاد فلاح تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در جشنواره فجر تجلیل از خانواده شهدا و همچنین ورزشکاران نامی شهرستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز