خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره شعر استانی خاتم تا خاتم تقدیر خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۸۸

نفرات برگزیده و شایسته تقدیر نخستین جشنواره شعر استانی خاتم(ص) تا خاتم(عج) مشخص شدند.

مسوول برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس داوری صورت گرفته توسط اساتید شعر استان تهران طی ساعت های متوالی، اسامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر مشخص و در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد مجتهدی گفت: داوری جشنواره با ساعت ها کار مداوم اعضا هیات علمی در دو مرحله انجام گردید و از بین شعرهای راه یافته به مرحله نهایی آثار برگزیده و شایسته تقدیر توسط هیات داوران انتخاب شدند.

این پیشکسوت شعر ورامین ادامه داد: کیفیت بالای شعرهای ارسال شده به جشنواره موجب تلاش مستمر و دقت نظر داوران گردید که با توجه به استانی بودن جشنواره و محدودیت انتخاب چه بسیار اشعاری ارزشمندی که به مرحله بعدی راه پیدا نکرد اما درخور سپاس خواهد بود.

مسوول برگزاری این جشنواره افزود: از میان آثار رسیده ۲۲ شعر بعنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شده اند که امروز و از ساعت ۳۰/۱۴ در محل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی ورامین از آنان تقدیر می‌شود.

وی گفت: در بخش شعرهای آیینی با محوریت حضرت محمد(ص) که با عنوان پیام آوران صلح و دوستی معرفی شده بود، میثم داوودی، حسن اسحاقی و عارفه دهقانی هر سه از تهران عنوانهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

مجتهدی ادامه داد: سعید دشتی از قرچک، نصرت ا… بیگی درباغی و مصطفی توفیقی از تهران نیز رتبه های اول تا سوم محوریت حضرت مهدی(عج) با عنوان مهدویت و انتظار را به خود اختصاص دادند.

این شاعر پیشکسوت اظهار داشت: سه شاعر تهرانی با عنوانهای محمد حسن جمشیدی، سید مسعود هاشمی و علیرضا رجب زاده در بخش محور آئینی با عنوان از نبوت تا امامت به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

مسوول برگزاری این جشنواره گفت: نازنین زینب جنیدی از پیشوا، نگار رضایی از ورامین و عسل محمد بیک از قرچک نیز در قسمت شعر کودک با عنوان شعر مهدویت و انتظار از دیدگاه کودک و نوجوان به ترتیب به مقام اول تا سوم نایل آمدند.

مجتهدی سپس به ۱۰ شاعر شایسته تقدیر اشاره داشت و اظهار کرد: سید حبیب جبیب پور، علی سلیمانی، سجاد سعید نژاد، مهدی علیزاده، مهدی شصتی کریمی، رضا زربانویی، آلاله جنیدی، زهرا ابومعاش، زهرا حسینی و مریم اخلاقی از مناطق مختلف استان تهران بعنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.

وی در پایان گفت: در این مراسم در نظر گرفته شده است از چهار پیشکسوت شعر ورامین همچون اکبر بختیاری، طاهره ده پایینی، اکبر شیرازی و کاوه شصتی به جهت خدمات شایسته آنان در بعد هنر و ترویج شعر ناب ایران زمین تقدیر بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز