خبرگزاری کار ایران

اجرای چهارمین مرحله اجرای طرح دست‌های مهربان در شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۱۹

در این طرح پزشکان متخصص در دو مرکز درمانی حسن آباد فشافویه و شهرک اسلام آباد جاده نظامی از توابع بخش مرکزی شهرستان ری به ویزیت رایگان مراجعان پرداختند.

چهارمین مرحله اجرای طرح دست‌های مهربان در شهرستان ری امروز اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، در این طرح پزشکان متخصص در دو مرکز درمانی حسن آباد فشافویه و شهرک اسلام آباد جاده نظامی از توابع بخش مرکزی شهرستان ری به ویزیت رایگان مراجعان پرداختند.

دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری که برای سرکشی و بازدید از نحوه اجرای طرح به این مراکز رفته بود در گفتگو با خبرنگار ایلنا از استقبال اهالی حوزه‌های تعیین شده از اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این دوره از اجرای طرح دستهای مهربان که بطور همزمان در شبکه بهداشت شهرستانهای ری و اسلامشهر و مرکزبهداشت جنوب تهران برگزار می‌شود، پزشکان متخصص در حوزه‌های چشم پزشکی، اطفال، گوش، حلق و بینی، داخلی، قلب و زنان و به همراه تعدادی از پزشکان عمومی به ویزیت رایگان متقاضیان پرداختند.

وی اجرای این طرح را هرسه ماه یک بار درمراکز درمانی بخش‌ها و روستاهای محروم شهرستان ذکر کرد و افزود: در حاشیه این طرح، تعدادی از دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی با راه اندازی کمپین آموزشی ضمن آموزش مراجعان در خصوص فشارخون و دیابت، از آنان فشارخون و تست قندخون رایگان می‌گیرند.

امروز و همزمان با اجرای طرح " دست های مهربان " در بخش فشافویه، بخشدار فشافویه به همراه شهردار حسن آباد در جلسه مشترکی با مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و مرکزبهداشتی درمانی حسن آباد شرکت کرده و ضمن درجریان قرار گرفتن مسایل بهداشتی و درمانی این بخش، بر تداوم اجرای طرح نظام سلامت تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز