خبرگزاری کار ایران

از سوی فرمانداری؛

نرخ جدید نان در شهرستان قرچک اعلام شد / / / این نرخ که کشوری است / / /

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۲۰

فرماندارشهرستان قرچک از افزایش ۳۰ درصدی نرخ جدید انواع نان در این شهرستان خبرداد و قیمت های جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علی صادقی در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، کارگروهی در شهرستان تشکیل شد و در آن افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع نان مورد مصرفی شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس مصوبه این کارگروه، قیمت نان سنگک با وزن خشک ۴۰۰ گرم با افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی ۷۰۰ تومان، قیمت بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم با افزایش قیمت ۱۵۰ تومانی ۶۰۰ تومان، نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم با افزایش ۵۰ تومانی ۲۰۰ تومان و نان تافتون با وزن ۲۸۰ گرم ۳۲۵ تومان تعیین شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد ۲۲۵ واحد نانوایی در سطح شهرستان قرچک مشغول به تولید نان بوده که موظف به رعایت وزن چانه و قیمت تعیین شده هستند.

صادقی بیان داشت: همزمان با اعلام نرخ جدید نان در سطح شهرستان، طرح نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان آغاز شده و طی آن اکیپهایی با حضور در مناطق مختلف شهرستان قرچک بر عملکرد این واحدها نظارت دقیق و مستمر می‌کند و در صورت تخلف از سوی واحد های صنفی با آنان برخورد قانونی می شود.

فرماندار قرچک در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت هرگونه گرانفروشی و عدم رضایت وزن و کیفیت نان سریعا موراد را به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند، افزود: در صوذت گزارش از شوی شهروندان، واحدهای نانوایی در صورت تخلف در عدم رعایت وزن و قیمت تعیین شده، با برخورد قانونی مواجه شده و در صورت تکرار تخلف از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز