خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه پاکدشت:

بیش از ۶۰ برنامه شاخص توسط بسیج پاکدشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۸۶

فرمانده سپاه پاکدشت در نشست خبری هفته بسیج از اجرای بیش از ۶۰برنامه شاخص در این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه پاکدشت در نشست خبری هفته بسیج از اجرای بیش از ۶۰برنامه شاخص در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک حرکتی نو و در اجتماع بزرگ نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان پاکدشت، پرچم شهادت توسط یک پدر شهید به یک فرمانده بسیجی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالله اصغری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت، به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری امروز از برنامه های متنوع در این هفته خبر داد و گفت: ستاد بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان از ۲ماه گذشته به ریاست فرماندار و دبیری سپاه پاکدشت تشکیل شده است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۶۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در این شهرستان افزود: در اولین روز هفته بسیج، کلیه فرماندهان و مدیران بسیجی در ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۳۰آبان در مصلی امام خمینی(ره) پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

اصغری ادامه داد: در همان روز، سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه، حجت الاسلام محمد مسعودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت خواهند بود که چکیده ای از عملکرد یک ساله بسیج پاکدشت را گزارش خواهند داد.

وی از برپایی نمایشگاه فرهنگی بسیج در صحن مصلی امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با غرفه هایی از جمله راهیان نور، اقتصاد مقاومتی، نهضت روشنگری، سبک زندگی، عفاف و حجاب و… میزبان نمازگزاران و شهروندان خواهد بود.

دبیر ستاد هفته بسیج شهرستان پاکدشت با بیان اینکه برنامه های بسیج در کلیه سطوح شهر و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: در این هفته از ۷۰خانواده معظم شهدا توسط جمعی از مسئولین شهرستان سرکشی به عمل می آید.

وی به اجتماع حماسی بسیجیان در ۵آذر، سالروز تشکیل بسیج با حضور گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، الزهرا(س)، بیت المقدس، کوثر، اقشار بسیج و سپاه و ارتش و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در این برنامه که سخنران آن سردار حسین معروفی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه خواهد بود نیروها با پیاده روی و رجزخوانی به سمت مصلی امام خمینی(ره) می آیند.

فرمانده سپاه پاکدشت با تبیین ارتباط خط سرخ شهدا با بسیجیان و رزمندگان جبهه های دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: اهدای پرچم شهدا و حکم مسئولیت یکی از فرماندهان جدید بسیج پاکدشت توسط پدر یکی از شهدا از دیگر برنامه های این روز است.

آغاز گردآوری ۹کتاب در هفته بسیج

وی آغاز گرد آوری ۹کتاب تحت عنوان “کتاب سرداران شهید پاکدشت” پیرامون زندگی نامه سرداران این شهرستان در هفته بسیج را از برنامه های فرهنگی امسال عنوان کرد و تصریح کرد: این کتاب مربوط به زندگی نامه سرداران شهید رضا مظفر، حسن قمی، خلیل شیرازی، محمد رضا یعقوبی، مجید پازوکی، اسدالله پازوکی، نورالله پازوکی، محمد سیری، محسن هداوند میرزایی می باشد که تدوین آن تا دهه فجر به پایان می رسد.

اصغری غبار روبی مزار شهدای شهرستان را از برنامه های شاخص این هفته بیان کرد و خبر داد امسال این برنامه با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: گردهمایی حلقه های صالحین، نشست صمیمی پیشکسوتان بسیجی با نوجوانان، برگزاری مسابقات قرآنی شهرستان در امام زاده حسن(ع) شهرک یبر، یادواره شهدای هنرمند، شهدای مدافع حرم و شهدای محلات، نشست روشنگری، میقات صالحین و همایش‌هایی پیرامون جنگ نرم از دیگر برنامه های شاخص این هفته است.

عضو شورای فرهنگی شهرستان پاکدشت حضور بسیج در اقشار مختلف را ضروری دانست و با بیان فراهم شدن زمینه های مختلف برای حضور مردم در بسیج گفت: امروز هر شهروند در هر جایی که فعالیت دارد، می تواند نامش را در این دفتر(بسیج) که مسئولیتش با امام زمان(عج) هست ثبت کند.

آگاه‌سازی، رسالت بسیج رسانه

وی در پایان، عمده تهدیدات امروزی را تهدیدات نرم اعلام کرد و با اشاره به شروع به کار بسیج رسانه در این شهرستان اظهار کرد: در بسیج رسانه از پیش قدمان استان تهران بوده‌ایم و همه کسانی که در رسانه های مجازی و مکتوب قلم می‌زنند می توانند در عرصه بسیج رسانه فعالیت نمایند و رسالت آگاه‌سازی را انجام دهند.

برنامه های بزرگداشت هفته بسیج شهرستان پاکدشت از ۳۰آبان تا ۶آذر ماه با شعار محوری “بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی” برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز