خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

هفته کتاب، یک رویداد بزرگ فرهنگی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۸۴

علی صادقی پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران، هفته کتاب را فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: برای ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نسل جوان و خانواده ها نباید به این هفته بسنده کرد و باید تبلیغات در این زمینه را در سایر ایام سال هم داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، وی گفت: نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی باید از دوران نوجوانی و کودکی آغاز شود و چه بهتر است که این فرهنگ از مدارس و بدو ورود دانش آموز به این مکان مقدس شکل بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه قرآن کریم کتابی است که راه سعادت و نیکبختی را به بشریت نشان داده است، اظهار داشت: کتاب دوستی است که اگر انسان راه استفاده واقعی از آن را در پیش گیرد بی شک رستگار خواهد شد.

فرماندار قرچک بیان داشت: هفته کتاب یک رویداد بزرگ فرهنگی در کشور است و برنامه‌های در‌نظر گرفته شده برای این هفته باید به‌گونه‌ای باشد که ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین همه قشر جامعه و بویژه نسل جوان نهادینه شود.

صادقی در پایان به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان قرچک برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه که قرار بود در تاریخ ۲ آذر برگزار شود به تاریخ ۸ آذرماه لغایت ۱۴ آذرماه به تعویق افتاد.

نمایشگاه کتاب شهرستان قرچک از ۸ الی ۱۴ آذر ماه جاری به آدرس قرچک، خیابان اصلی، روبروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۹ برپا می شود و علاقمندان می توانند به این مکان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز