خبرگزاری کار ایران

عبدالمالکی درهمایش دفاتر پیشخوان دولت گفت:

بهارستان امن‌ترین شهرستان در استان تهران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۲۴

پیشخوان دولت پل ارتباطی است بین مردم و دولت و باید این پل قوت بگیرد.

درهمایش پلیس با دفا‌تر پیشخوان دولت، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در این هفته فرصت خوبی است که در رابطه با امنیت و مشکلات، صحبتی با مردم داشته باشیم. پیشخوان دولت پل ارتباطی است بین مردم و دولت و باید کمک کنیم تا این پل قوت بگیرد. یکی از اداراتی که باید به این دفا‌تر کمک کند، پلیس است. برخی از خدمات این دفاتر نیز به پلیس مربوط می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهارستان، عبدالمالکی افزود: در یک کلام لباسی که تن ماست، کفن ماست. ما مسئول قداست این لباس هستیم و افتخار می‌کنیم، نوکر مردم هستیم و باید به‌نحو احسن، خواست‌های مردم را برآورده کنیم.

وی گفت: جرایم سایبری با تاخیر وارد شده ولی باشدت زیادی با اینگونه جرایم برخورد می‌شود. چون اقدامات پلیس فتا در حوزه سایبری بوده و بصورت تخصصی برخورد می‌شود. موفقیت‌ها نیز چشمگیراست. آمار نشان می‌دهد در حوزه سایبری، جرایم کشف شده در شهرستان بهارستان ۹۸درصد است. پلیس فتا پلیس جوان وپرسرعتی است پیشرفت‌ها و موفقیتهای خوبی داشته و الحمداله خوب جلو رفته‌ایم. یکی از جرایمی که توانستیم کشف کنیم در حوزه برق بود این باند به قدری پیچیده عمل می‌کرد که کشف آن به سهولت امکان پذیر نبود اما توسط این پلیس درشهرستان بهارستان کشف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جرایم سایبری روند روبه رشدی دارد و نقش دفاتر پیشخوان در این زمینه بسیار زیاد است و این از طریق همکاری با پلیس امکان پذیر است. برخی نیز از این طریق می‌خواهند از دفا‌تر پیشخوان اخاذی کنند، این همکاری باعثخواهد شد مجرمین خود راجمع کنند و احساس امنیت مردم نیز بالا رود و به شما اطمینان می‌دهیم که به شما کمک خواهیم کرد. دفاتر پیشخوان دولت نیز باید پلیس را کمک و با پلیس همکاری کنند.

عبدالمالکی اضافه کرد: استکبار از مرز جغرافیایی به کشور ما هیچگونه تهاجمی نخواهد داشت. آسیب‌های جامعه را باید بشناسیم و حواس خود را جمع کنیم. چون استکبار جهانی در حوزه فرهنگ و مجازی سعی دارد حملات خود را ادامه دهد. پس درحوزه فرهنگ و امنیت باید به‌صورت جهادی مثل دوران دفاع مقدس عمل کنیم. درحوزه فرهنگ در حال آسیب دیدن هستیم، پلیس آخرین اقدام است. انتظار داریم همه دستگاه‌ها تلاش‌های جهادی داشته باشند. کمک دفا‌تر نیز ارزشمند است و وظیفه پلیس نیز دراین رابطه سنگین است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: تمام خواسته ما این است که به مردم نزدیک بشویم تا موفقیت جامعه ما بیش از پیش بشود. هر عملی انجام دادیم، عکس العمل دو برابر ی و سه برابری آن رابا پاسخ و الطاف مردم مشاهده کردیم. نزدیکی در واقع باعثخواهد شد مشکلات و معضلات بدرستی و به موقع شناسایی شوند و در پی برطرف کردن آن برآییم. جرایم یک روزی در بهارستان فریاد می‌کشید. اما امروزه بهارستان در استان تهران، امن‌ترین شهرستان شده است. لانه همه مجرمان را منهدم کردیم و کسی جرات تخلف در شهرستان بهارستان را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز