خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار از اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۷۷

فرماندار شهرستان قرچک از اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید و با سرپرست جدید این اداره به گفتگو پرداخت.

علی صادقی در این بازدید با تبریک به سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: جهش ورزش شهرستان و حل مشکلات نیازمند همت بسیار است که این موضوع با توجه به جوان بودن سرپرست جدید اداره و انگیزه بالای وی قابل دستیابی است و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، رییس شورای عالی ورزش قرچک تأکید کرد: باید در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای پویایی جامعه تلاش کنیم و با برنامه ریزی مناسب و ترویج امر مهم ورزش شادابی و نشاط را در میان مردم گسترش دهیم.

در ادامه نیز رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: یکی از مشکلات اساسی ورزش قرچک، نبود یک ساختمان اداری مناسب است که از همین رو اولویت اصلی ما نیز در نظر گرفتن یک ساختمان اداری در شأن ورزشکاران منطقه است و بزودی این امر اجرایی خواهد شد.

بشیر عزیزی افزود: برای موفقیت در پیشبرد اهداف بی‌شک حمایت فرماندار می‌تواند بسیار راهگشا باشد و به پیشرفت ورزش منطقه بسیار کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود کارمندان تلاشگر و کاردانی که در این اداره است، دستیابی به شرایط مطلوب و ارتقا ورزش منطقه دور از ذهن نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز