خبرگزاری کار ایران

به میزبانی قرچک برگزار شد:

مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی توابع استان تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۳۹

برای اولین بار مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی استان تهران با حضور پرشور کشتی گیران استان در سالن ورزشی شهداء هفتم تیر برگزار شد.

بشیر عزیزی در رابطه با این مسابقات گفت: برای اولین بار و به همت تلاشگران هیئت کشتی شهرستان قرچک، مسابقات کشتی قهرمانی توابع استان تهران در رده نوجوانان و به میزبانی قرچک بر روی چهار تشک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وی اظهار داشت: حدود ۶۷۰ کشتی گیر در این رقابت‌ها ثبت نام کردند که تقریبأ دو برابر پیش بینی برگزار کنندگان مسابقات بود که از این تعداد ۳۵۰ آزادکار و ۲۲۰ فرنگی کار شرکت کرده بودند.

این مسئول ادامه داد: در این مسابقات در مجموع ۵۰۰ مسابقه اجرا شد که ۲۸۰ رقابت در کشتی آزاد و مابقی در رشته فرنگی برگزار شد.
عزیزی افزود: در میان ۸۰ کشتی گیر قرچکی که دراین مسابقات حاضر بودند، ۲۰ نفر از آنان به مرحله دوم راه پیدا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک اذعان نمود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرری، کهریزک، باقرشهر، فشافویه، اسلامشهر، گلستان، نسیم شهر، شهریار، شهر قدس، دماوند، پردیس، رودهن، بومهن، فیروزکوه، جوادآباد، جلیل آباد، پیشوا، ورامین قرچک و همچنین پنج تیم هم به صورت آزاد شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات طی دو روز انجام شد، اظهار کرد: این مسابقات اولین مرحله توابع استان تهران بود که مرحله بعدی آن جهت انتخابی تیم ملی(قهرمانی کشور) در نسیم شهر برگزار خواهد شد.

در طول برگزاری این رقابت‌ها از محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته کل کشور، عزیز اطاعتی رئیس کمیته داوران استان تهران، عبدالله عزیزی رئیس هیئت کشتی استان تهران با اهداء هدایایی نفیس تقدیر بعمل آمد.

در پایان این رقابت‌ها با حضور نیکبخت، مدیر آموزش وپرورش قرچک و همچنین محسن کهزادی، علی بیات نایب مرادی، مهدی زمانی افشار و داور شریفی از شورای اسلامی شهر قرچک از تلاش‌های علی استیله رئیس، اسماعیل اسلامی نایب رئیس و جعفر بیات دبیر هیئت کشتی قرچک نیز تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز