خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از طرف استاندار تهران:

مهرداد حنیفی به عنوان شهردار رودهن منصوب گردید

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۶۱

با صدورحکمی از طرف استاندار تهران که توسط مدیر کل امور شهری استانداری ابلاغ گردید مهرداد حنیفی به عنوان شهردار شهر رودهن منصوب شد.

در طی مراسمی که در شهرداری رودهن با حضور مدیر کل امور شهری استانداری تهران، نماینده مردم شهرستان دماوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دماوند و تنی چند از مسئولین و مردم شهر رودهن برگزار گردید مهرداد حنیفی به عنوان شهردار رودهن معارفه شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شمالشرق استان تهران احمد تواهن مدیر کل امور شهری استانداری تهران در این مراسم با ابلاغ حکم استاندار تهران به شهردار جدید عنوان کرد: در قبل از معارفه شهردار، ایشان از قبول مسئولیت در مسلخی بوجود آمده با آگاهی تمام اذعان داشته که با تمام جدیت رسیدگی به امور محوله اقدام خواهم نمود.

تواهن در ادامه از مشکلات شهر رودهن در رابطه با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: اصلی‌ترین و مهمترین وظیفه شهردار جدید رسیدگی به بحثساخت و سازهای غیر مجاز و مقابله با این روند است و در این رابطه مجموعه استانداری هم در جهت جلوگیری از این پدیده حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

مدیر کل امور شهری استانداری تهران اظهار داشت: ساخت وسازهای غیر مجاز در رودهن و مشکلات بوجود آمده جز با تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری حل نخواهد شد و این امر باید صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم حکم شهردار که از جانب استاندار تهران توسط اکبر ارشدی رئیس شورای اسلامی شهر قرائت گردید و توسط حمید رضا مشهدی عباسی نماینده مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه تقدیم ایشان گردید.
مهردادحنیفی شهردار جدید رودهن سابقه مسولیت بازرسی و سرپرستی شهرداری رودهن را در رزومه خود داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز